Velika duljina broda u skladu je s podjednako ogromnom ukupnom veličinom. Kada je Yuanmeng potpuno napuhan, volumen mu je oko 18.000 kubičnih metara. Letjelica je visoka 22 metra, i može nositi teret težine između 4,5 i 6,3 tone.
Yuanmeng koristi helij za dizanje, a glavni izvor energije za njegovu elektroniku osiguravaju solarne ploče koje pokrivaju sredinu cepelinovog gornjeg dijela, a koje mu omogučuju veći stupanj samoodrživosti.
Noć i dan
"Područje blizu svemira dio je zemljine atmosfere između 20 i 100 kilometara visine. Visina i niska gustoća zraka stvaraju teškoće tradicionalnim zrakoplovima pri ulasku u to područje", izjavio je Yu Quan, akademik Kineske akademije Inžinjerstva. "Najveći izazov za zračni brod koji ide u te visine velika je temperaturna razlika između dana i noći".
Još nije jasno koja je točna namjena ove letjelice, ali kineski mediji navode da bi se mogao koristiti u svrhu kominikacija, jer je zračni brod opremljen sustavima za širokopojasnu komunikaciju, prijenos podataka, HD promatranje i prostorno snimanje.
Sada kada cepelini ponovo dolaze u upotrebu, ovaj puta na solarni pogon i sigurnijim helijem kao gorivom, pitamo se kada će krenuti i putničke verzije. Za šestomjesečno krstarenje iznad Zemlje sigurno bi bilo mnogo zainteresiranih.