SPREMNI NA PROMJENE ŽIVOTNOG STANDARDA: / 8 od 10 ljudi sada vidi klimatske promjene kao 'katastrofalan rizik'

Image
Foto: Thinkstock, piyaset
24.5.2017.
19:19
Thinkstock, piyaset
VOYO logo

Istraživanje mišljenja više od 8.000 ljudi u osam zemalja, Sjedinjenim Državama, Kini, Indiji, Britaniji, Australiji, Brazilu, Južnoj Africi i Njemačkoj, pokazalo je da 84 posto ljudi sada smatra klimatske promjene "globalnom katastrofalnom opasnošću".

Opasnost veća nego epidemije ili oružja za masovno uništenje

To zabrinutost zbog klimatskih promjena stavlja samo malo iza strahova zbog šteta na okolišu golemih razmjera i prijetnje politički motiviranim nasiljem koje preraste u rat, prema zakladi Globalni izazovi iz Stockholma koja je naručila izvješće Globalni katastrofalni rizici 2017.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SHVATITE KLIMATSKE PROMJENE OZBILJNO: /

One polako, ali sigurno uništavaju zdravlje, evo kako vas ubijaju

Image
SHVATITE KLIMATSKE PROMJENE OZBILJNO: /

One polako, ali sigurno uništavaju zdravlje, evo kako vas ubijaju

Image
Foto: Thinkstock, Jan Will

Ono međutim pokazuje da mnogi ljudi sada vide klimatske promjene kao veću opasnost nego druge tradicionalne ili rastuće probleme poput epidemija, rasta stanovništva, uporabe oružja masovnog uništenja i rast prijetnja umjetne inteligencije.

Image
JOŠ UVIJEK NE VJERUJETE U KLIMATSKE PROMJENE? /

Posljednjih 12 mjeseci zaredom najtopliji su otkad se bilježe temperature

Istraživanje objavljeno pred ovotjedni summit G7 najrazvijenijih gospodarstava u Italiji, isto tako je utvrdilo da 85 posto ljudi misli kako Ujedinjeni narodi trebaju reforme da bi bili spremniji pozabaviti se globalnim prijetnjama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oko 70 posto ispitanika reklo je kako misli da bi moglo biti vrijeme da se stvori nova globalna organizacija, s ovlastima da nametne svoje odluke, posebno projektirana da se bavi globalnim opasnostima. Skoro 60 posto je reklo kako bi bili spremni da njihova zemlja odustane od određene razine suvereniteta kako bi se to dogodilo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo