Jedna hrvatska i jedna japanska firma se dogovore da naprave godišnje natjecanje u veslanju sa posadom od osam članova.
Obje momčadi su trenirale dulje vrijeme. Kada je došao trenutak takmičenja, momčadi su bile vrhunski pripremljene, ali Japanci su ipak pobijedili sa razlikom od 1 km.
Nakon poraza, moral hrvatske momčadi je pao na nizak nivo. Uprava firme donese odluku da moraju pobijediti sljedeće godine. Stoga su osnovali jednu projektnu grupu koja je imala za zadatak utvrditi uzrok poraza.
Ova projektna grupa je ustanovila, nakon dugotrajnog analiziranja, kako su Japanci imali sedam veslača i jednog koji je upravljao momčadi, dok je hrvatska momčad imala jednog koji je veslao i sedam koji su upravljali.
U ovoj kriznoj situaciji, uprava firme je željela pokazala svoju odlučnost djelovanja. Angažirana je jedna konzultantska firma koja je imala za zadatak da istraži strukturu hrvatske momčadi. Eksperti, nakon više mjeseci rada, dođoše do zaključka kako je hrvatska ekipa imala previše onih koji su upravljali, a premalo onih koji su veslali.
Na osnovu izvješća, provedene su žurno promjene u strukturi hrvatske momčadi. Sada su imali četvoricu koji su upravljali, dvojicu koji su bili viši nadređeni, jednog voditelja veslača, te jednog veslača. Istovremeno uvedoše i nagradne poene radi motiviranja veslača. "Moramo proširiti djelokrug njegovog rada i dati mu više odgovornosti", kaže se u priopćenju.
Sljedeće godine, Japanci pobijede sa 2 kilometra razlike. Hrvatska firma je dala otkaz veslaču s obrazloženjem da nije dao sve od sebe, ali je istovremeno isplatila bonus upravi s motivacijom velikog uloženog truda.
Konzultantska firma je izradila novu analizu i došla do zaključka kako je bila izabrana pogrešna taktika, ali da je motivacija ipak bila dobra. Stoga su zaključili kako je materijal čamca to što treba poboljšati.