Društvene mreže bile su pune teorija da ženski znak na WC-u ne predstavlja ženu u haljini, već ženu s plaštom. I, bili su u pravu - žene su heroji, ali jeste li znali kako je cijela ideja počela?
Novi ženski znak za WC predstavljen je na konferenciji "Girls In Tech", prenosi Mirror. Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC, zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt pa tako poručuju da žene mogu biti, i jesu, superheroji.
"U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", rekli su iz te kompanije, iako se danas sve više pripadnica ljepšeg spola odlučuje na "muške znanosti".
#Itwasneveradrees kampanja govori upravo o tome - žena može biti što god želi. Za isti posao mora biti jednako plaćena kao i njeni kolege.