Uključi li se žuta lampica na instrumentnoj ploči koja sugerira da je vaše vozilo na rezervi, neke će vozače uhvatiti panika, a neki će iskusno cijediti posljednju kap goriva iz rezervoara.
To se ne preporuča jer česta vožnja na minimumu može dovesti do oštećenja pumpe goriva (ne podmazuje se kako bi trebala), a i filtra goriva u koji mogu ući sitne nečistoće ili talog s dna rezervoara, piše Revija HAK.
Pretpostavlja se da na rezervi ostaje oko 5 litara goriva, ali do točne količine ćete doći na najjednostavniji način. Kad se uključi rezerva, brzo na benzinsku stanicu, uložite više novca i napunite rezervoar do vrha. Oduzmite taj broj od kapaciteta tanka goriva u tvorničkim podatcima (npr. 55 minus 49). Dobili ste količinu goriva koja vam ostaje u tanku nakon što se uključi lampica. Pogledajte i prosječnu potrošnju pa usporedite s količinom goriva koja vam je ostala u rezervoaru.
S nekim vozilima prijeći ćete više od 70 km na rezervi, s drugima manje od 40 km, a sve ovisi i o stilu vožnje, vozite li u gradu ili na autocesti, gdje se konzumira više goriva ili na cestama s ograničenjem 80 km/h gdje ćete biti najekonomičniji.