Brod "Galeb" u četvrtak je, s pomoću triju tegljača otegljen iz riječke luke u brodogradilište Dalmont u Kraljevici gdje će se obnoviti i preurediti u brod muzej, a vrijednost radova je 46,9 milijuna kuna bez PDV-a.
"Galeb" je otegljen iz Porto Baroša u riječkoj luci, gdje je bio privezan od sredine 2013. godine.
Galeb je sagrađen i porinut davne 1938. u Genovi s imenom "Ramb III", a prva namjena bio mu je prijevoz banana. Početkom Drugoga svjetskog rata prenamijenjen je u ratni brod, 1943. preuzeli su ga Nijemci te je do kraja rata služio kao minopolagač "Kiebitz". Na kraju Drugoga svjetskog rata potopljen je u riječkoj luci, iz mora izvučen tek nakon tri godine te je tad postao školski brod "Galeb". Uskoro je postao i ploveća rezidencija predsjednika FNRJ Josipa Broza Tita. Na njemu je obavio niz državničkih putovanja te održavao sastanke sa šefovima država uglavnom vezane uz Pokret nesvrstanih.
Nakon raspada Jugoslavije brod je otplovio u Boku kotorsku, prodan je grčkom brodovlasniku koji ga je povjerio na remont brodogradilištu Viktor Lenac, a tamo je i ostao nakon stečaja vlasnika. Otkupio ga je Grad Rijeka. Brodogradilište Dalmont dobilo je posao obnove na temelju javnog natječaja. Vrijednost radova je 46,9 milijuna kuna bez PDV-a, a rok za dovršetak radova 14 mjeseci.
Brod se uređuje u muzej u sklopu projekta Rijeka 2020 - Europska prijestolnica kulture, i to unutar europskog projekta "Turistička valorizacija reprezentativnih spomenika riječke industrijske baštine" koji obuhvaća i uređenje Palače šećera za sjedište Muzeja grada Rijeke, za što je odobreno 68,9 milijuna kuna nepovratnih sredstava iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Autorice stalnog postava su djelatnice Muzeja grada Rijeke Nataša Babić i Ema Makarun, uz suradnju povjesničara Tvrtka Jakovine. Muzejski postav prostirat će se na 4500 četvornih metara broda. Multimedijalni i interaktivni stalni postav broda muzeja sastoji se od četiri cjeline: povijest broda od 1938. do 1990., uloge Josipa Broza Tita i njegovih putovanja na brodu u razvoju Pokreta nesvrstanih, života na školskom brodu i predstavljanje broda kao tehnološkog dostignuća svog vremena. Predviđeno je da brod muzej bude privezan uz Molo longo u riječkoj luci.