Sinoć je u Houstonu odigrano jedno od najboljih finala u povijesti Super Bowla, velikim preokretom protiv Atlanta Falconsa momčad New Englend Patriotsa, koju vodi američki Hrvat Bill Belichick, osvojila je 51. po redu Super Bowl.
No svi dobro znamo da se Super Bowl ne vrti samo oko nogometa (američkog). Večer u kojoj se igra finale NFL lige predstavlja priliku velikim korporacijama i televizijskim kućama da zarade ogroman novac, a one ne propuštaju priliku to iskoristiti.
Reklamni prostor za vrijeme Super Bowla tako se u prosjeku naplaćuje oko 5 milijuna dolara za samo pola minute vremena, što je u odnosu na prošlu godinu porast od 0,2 milijuna dolara. A korporacije to znaju itekako iskoristiti, pa upravo Super Bowl vide kao priliku za premijeru novih reklama koje se pripremaju mjesecima unaprijed. One se, osim po dužini trajanja, ne razliku previše od spektakularnih holivudskih filmova. One obiluju poznatim ličnostima, vrlo su upečatljive i maštovite, a nerijetko i kontroverzne.
Takvih je bilo i ove godine, kad su se reklame ponešto bavile i politikom.
Budweiserova je reklama tako direktno ciljala na Trumpa, slaveći doprinos manjina u SAD-u, Audijeva je zazivala jednakost plaća u spolovima, a holivudska komičarka Melissa McCarthy u reklami automobilske kuće Kia postala je ratnica u borbi za zaštitu okoliša. Bilo je i reklama koje su bile toliko kontroverzne da im je emitiranje zabranjeno.
U videoprilogu pogledajte najzanimljivije od njih.