Oni koji pokušaju rješenje problema poput “moj partner hrče” ili “ne odgovara mi na poruke” naći na internetu, pretraživanje tražilica (na engleskom jeziku) moglo bi odvesti na Ikeinu novu stranicu.
Popularni švedski proizvođač namještaja odlučio se na novu internetsku marketinšku kampanju u kojoj je švedske nazive svojih proizvoda zamijenio pitanjima ili pojmovima koje ljudi često pretražuju na internetu.
A svaki proizvod, iako ne nudi direktno rješenje za pretraživani pojam, s njime je direktno povezan. Pa se tako pod nazivom “zašto se muškarci ne otvaraju” krije - otvarač za boce.
Ikein otvarač
Pod pojmom “izlazim s tri osobe u isto vrijeme” je punjač s tri utora za bežično punjenje mobitela, a “kako imati sretnu vezu” je postao novi naziv za Ikein bračni krevet.
Ikein krevet
Iz švedske kompanije poručuju da ne smatraju da mogu ponuditi rješenje na svaki mogući problem koji bi nas mogao tištiti, ali da nam ti određeni proizvodi mogu pomoći pri rješavanju problema.