Kreativni marketing /

'Što kad nestane privlačnosti u vezi' i 'popis najljepših ljudi na svijetu' nova su imena Ikeinih proizvoda

Image

Švedski proizvođač namještaja ima novu kreativnu marketinšku kampanju

9.12.2016.
17:28
VOYO logo

Oni koji pokušaju rješenje problema poput “moj partner hrče” ili “ne odgovara mi na poruke” naći na internetu, pretraživanje tražilica (na engleskom jeziku) moglo bi odvesti na Ikeinu novu stranicu.

Popularni švedski proizvođač namještaja odlučio se na novu internetsku marketinšku kampanju u kojoj je švedske nazive svojih proizvoda zamijenio pitanjima ili pojmovima koje ljudi često pretražuju na internetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A svaki proizvod, iako ne nudi direktno rješenje za pretraživani pojam, s njime je direktno povezan. Pa se tako pod nazivom “zašto se muškarci ne otvaraju” krije - otvarač za boce.

Image
Foto: http://ikearetailtherapy.com/

Ikein otvarač

Pod pojmom “izlazim s tri osobe u isto vrijeme” je punjač s tri utora za bežično punjenje mobitela, a “kako imati sretnu vezu” je postao novi naziv za Ikein bračni krevet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: http://ikearetailtherapy.com/

Ikein krevet

Iz švedske kompanije poručuju da ne smatraju da mogu ponuditi rješenje na svaki mogući problem koji bi nas mogao tištiti, ali da nam ti određeni proizvodi mogu pomoći pri rješavanju problema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo