Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Kreativni marketing /

'Što kad nestane privlačnosti u vezi' i 'popis najljepših ljudi na svijetu' nova su imena Ikeinih proizvoda

Švedski proizvođač namještaja ima novu kreativnu marketinšku kampanju

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Oni koji pokušaju rješenje problema poput “moj partner hrče” ili “ne odgovara mi na poruke” naći na internetu, pretraživanje tražilica (na engleskom jeziku) moglo bi odvesti na Ikeinu novu stranicu.

Popularni švedski proizvođač namještaja odlučio se na novu internetsku marketinšku kampanju u kojoj je švedske nazive svojih proizvoda zamijenio pitanjima ili pojmovima koje ljudi često pretražuju na internetu.

A svaki proizvod, iako ne nudi direktno rješenje za pretraživani pojam, s njime je direktno povezan. Pa se tako pod nazivom “zašto se muškarci ne otvaraju” krije - otvarač za boce.

Pod pojmom “izlazim s tri osobe u isto vrijeme” je punjač s tri utora za bežično punjenje mobitela, a “kako imati sretnu vezu” je postao novi naziv za Ikein bračni krevet.

Iz švedske kompanije poručuju da ne smatraju da mogu ponuditi rješenje na svaki mogući problem koji bi nas mogao tištiti, ali da nam ti određeni proizvodi mogu pomoći pri rješavanju problema.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike