Beauty candy iliti Slatkiš za ljepotu navodno podiže razinu energije, usporava starenje i popravlja izgled kože.
Uz to ova moćna slastica ne sadrži masnoće, konzervanse, šećer i natrij, ima svega par kalorija te je puna kolagena i vitamina.
Beauty candy je jedan od proizvoda brenda Beauty'in koji je ovo ljeto pokrenula brazilska poduzetnica Cristiana Arcangeli. Ova bivša zubarica iz Sao Paula je tijekom zadnjih 25 godina pokrenula niz uspješnih brendova za ljepotu i njegu. Tvrdi da njena nova linija proizvoda 'pomiče njegu i ljepotu na jednu novu razinu'.
Riječ je o hrani koja sadrži kozmetička svojstva. U reklami se ističe da ovi bomboni potiču obnovu i hidrataciju kože te štite stanice i podižu razinu energije.
Angus Kennedy, profesionalni britanski kušač čokolade, koji se bavi testiranjem slastica prije nego se one nađu na tržištu, zgrožen je ovim konceptom. Kako bi dokazao da je riječ o marketinškom triku posljednja tri tjedna svaki dan jede po jedno pakiranje bombona od 150 grama.
'Radim 25 godina u industriji slatkiša i za ovako nešto nikad nisam čuo. Uistinu se radi o nevjerojatnom marketinškom triku. Oni tvrde da ćete postati ljepši, ako jedete više slatkiša. Moja žena još nije primijetila nikakve pozitivne promjene na mom licu', kaže Angus.
Beauty candy se proizvodi u četiri okusa, a uz njega se prodaje i 'beauty drink' koji se nudi u čak osam okusa.