PROMETNI STRUČNJAK UNIŠTIO SRBINA KOJI JE NA SVOJ MERCEDES ZALIJEPIO 'SMEĆE': / 'To je manipulacija sa značajkama reketaranja'

Image
Foto: Twitter

'Agresivno kočenje i vožnja mogu uništiti kočnice i gume 'u jednoj utrci'', kaže prometni stručnjak

6.9.2018.
22:35
Twitter
VOYO logo

Srpski biznismen postao je hit na društvenim mrežama nakon što je razočaran svojim Mercedesom C klase, kojem se cijena penje do vrtoglavih 56 tisuća eura, isti oblijepio zanimljivim porukama.

"Mercedes je smeće. 30.000 km set kvačila. NE PODLIJEŽE GARANCIJI", napisao je vlasnik na bočnoj strani automobila, a ostavio je poruku i na haubi. "13.000 km zamijenjen anlaser, set kvačila na 30.000 km i nije priznata garancija", nastavio je razočarano.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prometni stručnjak Željko Marušić ne slaže se s ovim navodima te navodi u tekstu za Autoportal kako je to "kombinacija neznanja, manipulacija i teške nekorektnosti, sa značajkama 'reketarenja'."

Image
PA TI VOZI MERCEDES: /

Srbin poludio zbog garancije i fino 'ukrasio' auto - da svi vide kakvo je smeće

Image
PA TI VOZI MERCEDES: /

Srbin poludio zbog garancije i fino 'ukrasio' auto - da svi vide kakvo je smeće

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trebalo je pripaziti

"Poznat mi je slučaj kad je moj kolega iz branše spalio spojku gotovo novog dizelskog modela, ne u jednoj vožnji, nego samo u jednom manevru (!), na strmoj rampi autopraonice u zagrebačkim Gajnicama. Nisam bio prisutan, pa sam mu, nažalost naknadno, savjetovao da ne radi ono što griješe mnogi vozači. Naime, kad auto stane na velikoj strmini, tada nije pametno pokušati startati odatle naprijed (osim, ako zbog vožnje u koloni nema drugog izbora).

A kod konkretnog i svakog snažnijeg automobila (pogotovo dizelskog, s velikim okretnim momentom pri niskim okretajima), spojka se može spržiti i tzv. sportskom vožnjom, naglim startanjem i agresivnim šaltanjem ne samo u 30.000 km, nego i u znatno manjoj kilometraži", kaže Marušić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naglašava kako agresivno kočenje i vožnja mogu uništiti kočnice i gume "u jednoj utrci" ili jednom "Street Raceu". "Po istoj logici, ne možete po osnovi jamstva, za niti jedan automobil tražiti besplatno saniranje laka ili vjetrobrana oštećenih kamenčićima, koje s neočišćenog kolnika 'lansiraju' kotači drugih auta, jer to, kao ni u konkretnom slučaju, nema veze s kvalitetom auta", zaključio je prometni stručnjak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo