Prevara cure mogla bi ih skupo stajati

Kontroverzne reklamne kampanje nisu nikakva novost. No, obično mora postojati dobar razlog za provokativnost. U suprotnom kampanja može naići na ozbiljne proteste.

22.3.2012.
13:46
VOYO logo

Posjetitelji teretana ostali su šokirani plakatom na kojem je pisalo 'Prevarite curu, a ne režim tjelovježbe'. Iako su oglasi postavljeni samo u Njemačkoj, odaziv je bio globalan.

Ljudi sa svih strana svijeta jasno su izrazili svoje negodovanje i mišljenje da je reklama uvredljiva, pa je Reebok bio prisiljen povući oglase i ispričati se.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U priopćenju su objasnili da nikako ne stoje iza poruke o varanju i da su uklonili oglase čim su saznali za njihovu uvredljivu narav. No, ovaj je specijal-201104070347004-blentoni u akciji samo jedan u nizu jer Reebokove reklamne kampanje u zadnje vrijeme baš nisu 'uzorne'.

Godine 2011. bili su tuženi zbog lažnog oglašavanja i kad je utvrđeno da su stvarno tenisicama pripisivali nepostojeće atribute, bili su prisiljeni platiti kaznu od 25 milijuna dolara, prenosi Daily Mail.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko će ih stajati najnoviji gaf, tek ćemo vidjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo