POSTANITE ZORAN MILANOVIĆ NA JEDAN DAN: /

Nakon Mamića, Tita i Pernara na red je došao i predsjednički kanididat

Image
Foto: screenshot

Uz masku Zorana Milanovića, Darmar vam sada omogućava i da aplikaciju koristite u duetu, pa tako predsjednicu možete vidjeti zajedno s omiljenim organizatorom rođendana

26.6.2019.
15:55
screenshot
VOYO logo

Nakon Kolinde Grabar Kitarović i Ivana Pernara, mobilna aplikacija 'Darmar – maske domaćih faca' vam donosi jedinstvenu priliku da uđete pod kožu trećeg predsjedničkog kandidata, jedinstvenog i neponovljivog Zorana Milanovića. Možete li ga nadmašiti u zoranizmima? Ljestvicu je digao visoko!

U tri tjedna od lansiranja, više od 20 tisuća korisnika pametnih telefona preuzelo je i svakodnevno koristi mobilnu aplikaciju Darmar. Korisnici su ukupno odabrali više od 1,3 milijuna maski, napravili više od 50 tisuća fotografija i više od 65 tisuća videa!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ekipa zagrebačkog programerskog studija Kod Biro, tijekom proteklih je nekoliko tjedana vrijedno radila na prvim nadogradnjama aplikacije. Zato su uz već poznate i omiljene maske temeljene na Zdravku Mamiću, Milanu Bandiću, Kolindi Grabar-Kitarović, Ivanu Pernaru, Josipu Brozu – Titu, Aleksandru Vučiću, Davoru Bernardiću, Ivici Todoriću, Andreju Plenkoviću, Miloradu Dodiku, Mireli Holy i Ivi Sanaderu, pripremili i prva iznenađenja.

Uz masku Zorana Milanovića, Darmar vam sada omogućava i da aplikaciju koristite u duetu, pa tako predsjednicu možete vidjeti zajedno s omiljenim organizatorom rođendana, a predsjednika SDP-a, Davora Bernardića Bebu, zajedno sa starim drugom. Uz to, pršut sad možete poslužiti prijateljima sa sirom, jer kako drugačije? Dodatno, ukoliko ste ikada htjeli biti na naslovnicama tabloida, Darmar vam u tu svrhu pruža nekoliko novih filtera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proširena stvarnost

Darmar kombinira tehnologije proširene stvarnosti i praćenja lica, pa tako koristeći kameru pametnog telefona na lice korisnika "projicira" 3D model koji se pomiče zajedno sa korisnikom, i "stapa" se s njegovim licem prateći gestikulaciju i pokrete lica. Drugim riječima, Darmar na lice korisnika "nalijepi" masku druge osobe, koja se ponaša kao da je njegovo lice, a neke od maski reagiraju na specifične gestikulacije poput otvaranja usta za prikazivanje dodatnih efekata.

Kod biro se u projekt Darmara upustio i zbog razvoja potpuno novog medija za oglašavanje, proširene stvarnosti u kombinaciji sa tehnologijama praćenja lica. Prednost takvog oblika promocije je velik stupanj interakcije s krajnjim korisnicima. Oni žele isprobavati nove maske i filtre te ih dijeliti na društvenim mrežama. Darmar omogućava praćenje preciznog trajanja korištenja maske ili reklame po korisniku, što oglašivaču daje veću moć praćenja učinkovitosti i veću kontrolu troškova. Odlična je prilika za brandove koji se žele istaknuti na potpuno novi i interaktivan način, uz mogućnost izrade maski ili efekata po želji, ovisno o njihovom brandu.

Izvorno, Kod Biro se bavi razvojem mobilnih aplikacija s naglaskom na njihovu primjenu u marketinške svrhe. Specijaliziran je u tehnologijama proširene i virtualne stvarnosti, praćenju lica i razvojem proizvoda baziranih na tim tehnologijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo