Nakon Kolinde Grabar Kitarović i Ivana Pernara, mobilna aplikacija 'Darmar – maske domaćih faca' vam donosi jedinstvenu priliku da uđete pod kožu trećeg predsjedničkog kandidata, jedinstvenog i neponovljivog Zorana Milanovića. Možete li ga nadmašiti u zoranizmima? Ljestvicu je digao visoko!
U tri tjedna od lansiranja, više od 20 tisuća korisnika pametnih telefona preuzelo je i svakodnevno koristi mobilnu aplikaciju Darmar. Korisnici su ukupno odabrali više od 1,3 milijuna maski, napravili više od 50 tisuća fotografija i više od 65 tisuća videa!
Ekipa zagrebačkog programerskog studija Kod Biro, tijekom proteklih je nekoliko tjedana vrijedno radila na prvim nadogradnjama aplikacije. Zato su uz već poznate i omiljene maske temeljene na Zdravku Mamiću, Milanu Bandiću, Kolindi Grabar-Kitarović, Ivanu Pernaru, Josipu Brozu – Titu, Aleksandru Vučiću, Davoru Bernardiću, Ivici Todoriću, Andreju Plenkoviću, Miloradu Dodiku, Mireli Holy i Ivi Sanaderu, pripremili i prva iznenađenja.
Uz masku Zorana Milanovića, Darmar vam sada omogućava i da aplikaciju koristite u duetu, pa tako predsjednicu možete vidjeti zajedno s omiljenim organizatorom rođendana, a predsjednika SDP-a, Davora Bernardića Bebu, zajedno sa starim drugom. Uz to, pršut sad možete poslužiti prijateljima sa sirom, jer kako drugačije? Dodatno, ukoliko ste ikada htjeli biti na naslovnicama tabloida, Darmar vam u tu svrhu pruža nekoliko novih filtera.
Proširena stvarnost
Darmar kombinira tehnologije proširene stvarnosti i praćenja lica, pa tako koristeći kameru pametnog telefona na lice korisnika "projicira" 3D model koji se pomiče zajedno sa korisnikom, i "stapa" se s njegovim licem prateći gestikulaciju i pokrete lica. Drugim riječima, Darmar na lice korisnika "nalijepi" masku druge osobe, koja se ponaša kao da je njegovo lice, a neke od maski reagiraju na specifične gestikulacije poput otvaranja usta za prikazivanje dodatnih efekata.
Kod biro se u projekt Darmara upustio i zbog razvoja potpuno novog medija za oglašavanje, proširene stvarnosti u kombinaciji sa tehnologijama praćenja lica. Prednost takvog oblika promocije je velik stupanj interakcije s krajnjim korisnicima. Oni žele isprobavati nove maske i filtre te ih dijeliti na društvenim mrežama. Darmar omogućava praćenje preciznog trajanja korištenja maske ili reklame po korisniku, što oglašivaču daje veću moć praćenja učinkovitosti i veću kontrolu troškova. Odlična je prilika za brandove koji se žele istaknuti na potpuno novi i interaktivan način, uz mogućnost izrade maski ili efekata po želji, ovisno o njihovom brandu.
Izvorno, Kod Biro se bavi razvojem mobilnih aplikacija s naglaskom na njihovu primjenu u marketinške svrhe. Specijaliziran je u tehnologijama proširene i virtualne stvarnosti, praćenju lica i razvojem proizvoda baziranih na tim tehnologijama.