Ponovna kontroverza /

PETA ponovno pod udarom kritika zbog iznimno uvredljive reklame u kojoj žrtve silovanja uspoređuju s kravama

Image
Foto: Youtube Screenshot

Udruga za zaštitu životinja PETA ponovno je prozvana putem društvenih mreža zbog uspoređivanja žrtava silovanja sa životinjama koje su uzgojene u mesnim i mliječnim industrijama, ali i zbog zaključne poruke koju reklama sugerira

4.11.2016.
7:49
Youtube Screenshot
VOYO logo

Udruga za zaštitu životinja PETA ovaj je tjedan objavila novu reklamu u kojoj životinje uzgojene u mesnim i mliječnim industrijama uspoređuju sa žrtvama silovanja. 

Reklama započinje onime što se čini kao traumatično prepričavanje događaja
u kojima su različite žene silovane

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jedan me držao dok me drugi dirao", započinje prva žena. "Bila sam jako prestrašena. Nisam znala što sam učinila krivo."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom na sveukupnu atmosferu, od crno-bijelih tonova, dramatične glazbe 
te mučnih izraza na licima žena, reklama sugerira da se radi o javnoj poruci žrtava silovanja. 

No, reklama onda uzima novi zamah i gledateljima postane jasno da prikazane
žene prezentiraju osjećaje krava i svinja uzgojenih u industrijama. Evo kojim riječima završava reklama:

"Svake godine milijarde životinja uzgojene su u mesnim i mliječnim industrijama.
Gotovo svaka od njih rezultat je umjetne oplodnje. Gotovo svaka od njih rezultat je silovanja. Nemoj sudjelovati, postani vegan."

Nepotrebno je spominjati kako je ova reklama probudila bijes mnogih koji su svoja mišljenja odlučili podijeliti na Twitteru i osuditi Udrugu zbog njihove neosjetljivosti na žrtve silovanja i takvih trauma. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

PETA je već neko vrijeme poznata po uvredljivim i kontroverznim reklamama te im
ovo nije prvi put da se nose s ovakvim kritikama. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo