OVAJ MLADIĆ STVORIO JE PRILIČNO BIZARAN BIZNIS: /

Ne znamo za vas, ali nama bi njegove usluge nekad stvarno dobro došle

Image

Takozvani 'ubojica odugovlačenja' otkrio je da većinu klijenata čine mladi ljudi od 18 do 30 godina

3.4.2021.
21:08
VOYO logo

Xiao Zhu iz Kine porukama i pozivima pomaže svojim klijentima u borbi protiv odugovlačenja i kod bavljenja svakodnevnim zadacima, piše Oddity Central.

S obzirom da smo okruženi brojnim distrakcijama na kojima gubimo sate i sate tijekom dana, nije ni čudo što se odugovlačenje smatra modernom pošasti koja mnogima onemogućava postizanje punog potencijala. Bilo da se radi o poslovnim zadacima, pridržavanju rutine za mršavljenje ili učenju za ispit, uvijek pronađemo izgovore za odugovlačenje i bavljenje nečim zabavnijim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu na scenu ulazi Xiao Zhu i njegovi kolege online nadzornici. Oni veći dio dana prate raspored svojih klijenata, neprestano ih podsjećajući što moraju obaviti.

Xiao Zhu procjenjuje da je u posljednjih šest godina surađivao s više od 20.000 klijenata, pomažući im u borbi protiv odugovlačenja. Mladić oko 15 sati dnevno šalje poruke i zove klijente kako bi potaknuo mušterije da se pozabave svojim obavezama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vrijeme je za trčanje", jedna je od poruka koju Zhu zna poslati klijentima.

Mladima treba najviše pomoći

Iako se ne može pohvaliti stopostotnom stopom uspjeha, Xiao Zhu na svom profilu ima tisuće pozitivnih ocjena i brojna svjedočanstva zadovoljnih klijenata. Iako mu na posao ode veći dio radnog tjedna, mladić tvrdi da mu najveće zadovoljstvo pruža obavijest klijenta da je položio ispit zahvaljujući njegovoj pomoći.

Takozvani 'ubojica odugovlačenja' otkrio je da većinu njegovih klijenata čine mladi ljudi od 18 do 30 godina koji žive sami. Zbog nedostatka samodiscipline potrebna im je vanjska pomoć kako bi se obračunali s odugovlačenjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako Zhu nije otkrio detalje o financijskoj strani svog posla, budući da se njime bavi već šest godina, moglo bi se pretpostaviti da je zarada dobra.

Vijest o neobičnoj usluzi prošlog je tjedna postala viralna na kineskim društvenim mrežama, a većina ljudi u čudu je što netko zarađuje za život na ovaj način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike