Oni su luđaci čak i prema japanskim standardima

Japan je svjetska prijestolnica ludosti pa ne samo da je ima u izobilju nego je ima čak i za izvoz. Mogli bismo reći da je ludost u Japanu ono što je nafta na Bliskom Istoku.

5.7.2014.
9:31
VOYO logo

U nastavku pogledajte trendove koji su toliko bizarni da su čudni čak i Japancima:

Dekotora

Većina ljudi zamišlja Japan kako ogromni Tokio, futuristički pejzaž nebodera, cesta i ljudi. No, prava je istina da i Japan ima svojih zabačenih predjela, svojih seljačina, ali i svojih kamiondžija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, njihovi kamiondžije ne troše novac na jeftine prostitutke i drogu već na uređenje svojih kamiona. Pod uređenje mislimo na najveći zamislivi kič koji kao da je ispao iz disko kugle. Jer je bio previše kičast.

Subkultura poznata kao dekotora bavi se upravo time, a vjerovali ili ne, njihovi kamioni nisu samo modeli za modnu pistu (kiča), već se njima služe u dostavama. Pretpostavit ćemo - kiča.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gyaru

Nazvane po engleskoj riječi za curu ('gal'), pripadnici subkulture boje kosu u neprirodno jarke i kričave boje, vole provoditi vrijeme u solariju i šminkati se gotovo klaunovski.

Postoji više vrsta načina odijevanja, a sve je krenulo od školarki koje su počele nositi seksualizirane verzije uniformi i bojati kosu u plavo, a sve je preraslo u djevojke koje su našminkane kao pande, s kontrastom bijelog ruža i sjenila te tamnog lica.

Danas je to postao simbol za apsolutno najgore i najšarenije kombinacije odijevanja i šminkanja.

Lolita

Za razliku od šarenila i provokativnosti gyaru stila, lolite vole skromnu i elegantnu odjeću po uzoru na viktorijansku Englesku. Kišobrani, šeširići i dokoljenke samo su neka od prepoznatljivih obilježja ove subkulture koja, kao i sve ostale, ima više podvrsta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pokret je navodno nastao kao opreka stilu odijevanja i standardima kakve promiču mediji koji seksualiziraju žene, no prerastao je u nešto posve deseto.

Lolite organiziraju okupljanja, imaju svoje klubove, organiziraju čajanke i na druge načine uživaju u svojem stilu odijevanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gyaruo

Ovaj stil počeo je kao muška verzija gyaru subkulture, a postao je prepoznatljivi stil muških hostesa - mladića koji zarađuju tako što piju sa starijim ženama i prave im društvo.

Za takve muškarce bitno je da imaju tamniji ten, smeđu ili plavu kosu, frizuru koja izgleda kao da je pala s glave Roda Stewarta, te skupocjenu odjeću i tonu parfema.

Nisu sve muške hostese dio ovog trenda, no oni najtraženiji i oni koji žele najviše zaraditi slični su stilom kao jaje jajetu.

Yankii

Ako vas ova riječ podsjeća na yankee, na dobrom ste tragu. Ova subkultura ponosi se trash izgledom koji nalazi inspiraciju upravo u američkoj kulturi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poznati su kao glasni nekonformisti koji odbijaju tradicionalne japanske manire, buntovnici su i ponašaju se kao da su na Divljem zapadu.

Iako i u ovoj subkulturi postoji više podvrsta, zajedničko im je da svi izgledaju kao da bi se jako dobro snašli u američkom Walmartu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Visual kei

Ovaj naziv odnosi se i na vrstu glazbe i na stil odijevanja, a iskreno ne znamo što je gore od toga. Glazba podsjeća na hair metal koji je bio popularan '80-ih, a odjeća je isto nešto na što bismo rado zaboravili.

Njihov stil uređivanja i odijevanja izgleda kao sudar svih dosad spomenutih subkultura, uz dodatak gotičarskih tema i boja. Frizure su kategorija za sebe, a cijeli stil izgleda kao nešto što bismo mogli vidjeti u igri Final Fantasy.

gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo