Koliko ste samo puta kupili neki proizvod i na kraju ostali razočarani dobivenim? Pitanje je, naravno, retoričko, jer svima nam se nebrojeno puta dogodilo da su nas zavarale reklamne fotografije na pakiranjima u trgovinama ili, još češće, na panoima ugostiteljskih objekata.
Jasno, nije to praksa samo u Hrvatskoj, oglašavanje koja zavarava kupce poznato je u čitavom svijetu, ali je po svemu sudeći svedeno na minimum kada je u pitanju - Japan!
Naime, ta otočna država u istočnoj Aziji poznata je po vrlo strogim zakonima i propisima koji štite potrošače, a sada su nam sljedeća viralna videa pomogla da shvatimo koliko to daleko seže.
Tamošnji proizvodi odgovaraju upravo onom što je naslikano na pakiranjima, s time nema zezanja, kao što nema zafrkancije ni s fotografijama na sokovima.
Što je veći koncentrat voća u određenom napitku, to reklamna fotografija smije biti realističnija, pa kupci već na prvi pogled vide što zapravo uzimaju s polica.
Vidjet ćete u nastavku, i u restoranima se jako pazi da se gost ne osjeća prevarenim, što je svakako hvalevrijedan odnos između vlasnika objekta i onog tko ga posjećuje.
Uživajte u sljedećim snimkama, dokazuju da se sve može uz ponešto dobre volje...
---
---
---
---
---
---