Priprema za karantenu? / Napokon smo dobili odgovor: Ovaj je tip ljudi gomilao najviše wc papira u koronakrizi

Image
Foto: Shutterstock

Proizvođači su rekli da je prodaja toaletnog papira skočila za čak 700 posto na početku pandemije koronavirusa

13.6.2020.
10:15
Shutterstock
VOYO logo

Izglednije je da će ljudi koji su tjeskobni s polica supermarketa pokupovati sav toaletni papir kako bi se opskrbili tijekom pandemije koronavirusa, zaključili su u petak švicarski i njemački znanstvenici. 

"Ljudi koji su više osjećali da su u opasnosti, imali su sklonost gomilati više toaletnog papira", napisao je tim predvođen Lisom Garbe sa švicarskog sveučilišta St. Gallen u studiji objavljenoj u publikaciji PLOS one.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znanstvenici, također sa sveučilišta Muenster i s Instituta za evolucijsku antropologiju Max Planck u Leipzigu, došli su do toga da se panično kupovanje može pripisati pojedinačnoj osobnosti.

Image
Jednostavno je /

Evo rješenja za sve koji panično kupuju toaletni papir: Kalkulator računa koliko rola stvarno trebate

Image
Jednostavno je /

Evo rješenja za sve koji panično kupuju toaletni papir: Kalkulator računa koliko rola stvarno trebate

"Ljudi koji se generalno brinu puno i koji su plašljiviji, više će osjećati kao da su opasnosti i gomilat će toaletni papir", napisali su autori studije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proizvođači su rekli da je prodaja toaletnog papira skočila za čak 700 posto na početku pandemije koronavirusa, rekao je tim. No gdje je sav papir nestao, ostaje zagonetka.

Autori su rekli da se obrazac ponašanja identificiran u njihovoj studiji odnosio samo na oko 12 posto ljudi koji su promijenili svoje navike kupovine toaletnog papira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Subjektivna prijetnja koju je predstavljao COVID-19 bila je važan poticaj za gomilanje toaletnog papira. Međutim, još smo daleko od toga da u potpunosti razumijemo ovaj fenomen", napisali su autori.

Istraživači su anketirali više od 1000 odraslih osoba iz 35 zemalja za svoju studiju. Pitanja su se odnosila na osobnost, procjenu rizika koju predstavlja koronavirus i kupovinu toaletnog papira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo