Američka tvrtka Mattel u četvrtak je predstavila tri nove verzije svog najpoznatijeg brenda, lutke Barbie, koju već desetljećima kritiziraju zbog nerealnih tjelesnih proporcija.
Na američkom tržištu uskoro će se pojaviti tri nova tipa Barbie. Bit će to visoka Barbie, niska i Barbie s oblinama, koja najviše odudara od originala zbog čega je u četvrtak osvanula na naslovnici Timea.
Časopis otkriva da će nove lutke imati sedam različitih tonova kože, 24 različite frizure i više boja očiju. Prenosi i da se uprava Mattela nada kako će novi oblici tijela "realnije odražavati svijet kakvoga djevojčice uistinu vide oko sebe" i omogućiti im "da lakše pronađu lutku koja im najbolje odgovara".
Zlobnici tvrde da su promjene posljedica lošijeg poslovanja
Mattela u posljednjih nekoliko godina. Naime, prodaja poznatog
brenda u razdoblju od 2012. do 2014. sustavno je padala, a u
prvih devet mjeseci prošle godine pala je za 15 posto.
Želja za poboljšanjem profita ili socijalna osviještenost
Mattela, nakon više od pedeset godina rezultirali su realnijim
izgledom lutke, dosad pretjerano vitke plavuše neprirodnih
tjelesnih proporcija.
Najava o promjenama velika je novost za sve koji su ikad
istraživali psihološki utjecaj igračaka na djecu, a društvene
mreže preplavili su pozitivni komentari korisnika.
"Mnogi će reći da kasnimo, no velikoj tvrtki poput nas treba puno
vremena za promjene. Nudeći djevojčicama i njihovim roditeljima
širi pogled na pojam ljepote pokazujemo da smo odgovorni", rekla
je za Time menadžerica brenda Barbie u Mattelu, Evelyn
Mazzocco.
Povijesnu linijiu lutke Barbie 1959. kreirala je Amerikanka Ruth Handler, koja je tvrtku Mattel osnovala sa suprugom Elliotom.