Modni znalci znaju da sve “modne trendove i krikove” koje vide na velikim modnim revijima velikih dizajnera mogu pronaći po znatno nižim cijenama u najvećem lancu prodavaonica brze mode, H&M-u. No, lanac brze mode je poznat i po velikim rasprodajama, kojih više neće biti.
Kako bi spasio brend koji tone iz dana u dan, H&M je odlučio stati na kraj svojim superniskim cijenama, piše Business Insider.
"Slaba prodaja u četvrtom tromjesečju, djelomično uzrokovana neravnotežama u asortimanu marke H&M, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom tromjesečju 2018.", rekao je Persson u priopćenju investitorima prošlog proljeća.
Njihov pad prodaje započeo je još 2016. godine, a problem je nastao kada su naručili previše robe jer su vjerovali kako će njihovi vjerni kupci nastaviti "shoppingirati" kod njih, ali su se prevarili.
"Ponuda je ključni problem. Moda, cijena, distribucija. Mislim da H&M ima problem s dvije od te tri stvari", objasnio je Erik Sjostrom, jedan od dioničara u grupaciji.
Nadalje, H&M se loše prilagodio na online prodaju na koju se konkurencija puno brže prebacila, prenosi Slobodna Dalmacija.