Kampanje koje upozoravaju vozače da ne sjedaju za volan neprestano podsjećaju da to obično završava kobno pa smo već navikli gledati scene krvavih prometnih nesreća te poruke obitelji poginulih koji nas mole za oprez. Činjenica je da su ljudi skloni misliti da se njima tako nešto ne može dogoditi - sve dok im se zaista ne dogodi, a tada je prekasno.
No, zahvaljujući novoj kampanji američke National Highway Transportation Safety Administration koja koristi virtualnu stvarnost, možete na vlastitoj koži iskušati kako to izgleda. Ova je kampanja doista zaobišla prijašnje klišeje koji više nikoga ne uspijevaju natjerati da razmisle prije sjedanja na mjesto vozača nakon konzumiranja alkohola i udara tamo gdje i treba: pokazuje vam kako vam prave odluke mogu spasiti život.
Kampanja pod imenom Last Call ('posljednji poziv') vas vodi kroz noćni izlazak i ispijanje alkohola s prijateljima. Izaberite svoje odredište, naručite piće, družite se s prijateljima, igrajte pikado i sjednite u auto ili naručite taksi. Na kraju krajeva, to je zaista samo i isključivo vaša odluka.