Golemi previd / 'Kada se gradio internet, ljudi su zaboravili na jednu sitnicu...', upozorava bivši direktor Googla

Image

Nije nam palo na pamet da ima kriminalaca koji bi slobodu interneta mogli iskoristiti u krive svrhe, objasnio je Eric Schmidt

16.2.2017.
11:16
VOYO logo

Kad su ljudi radili internet, zaboravili su na "loše dečke".  Upozorava na to Eric Schmidt, bivši izvršni direktor Googla.

Na konferenciji o internetskoj sigurnosti u San Franciscu koja se održala u srijedu 15. veljače, Schmidt se prisjetio ranih dana svoje karijere i početaka u informatici kada je još studirao na kalifornijskom sveučilištu Berkeley, pa se dotakao i teme internetske sigurnosti koja je još uvijek problematična,  a već u samoj svojoj osnovi nije bila sigurna. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Zašto nismo mislili o tome [sigurnosti] ranije? Pa, odgovor je, nije nam palo napamet da ima kriminalaca", rekao je Schmidt.

Sigurnosti interneta je izazov modernog doba

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hakiranje, krađa privatnih informacija i curenje podataka su danas prilično česti problemi, a mnogo ljudi još uvijek ne upotrebljava osnovne mehanizme zaštite kao što su jake lozinke ili ovjera autentičnosti u dva koraka. A budući da je sve više predmeta povezano s internetom, od televizora do frižidera, uređaji u našem domu mogu biti uporebljavani kao mreža za viruse  koji mogu srušiti čak i velike internetske stranice. 

Schmidt je sada rekao da je on, kao ni drugi "pioniri internetske tehnologije", nije razmišljao o tome da bi neki ljudi mogli iskoristiti pogodnosti interneta za svoje kriminalne djelatnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Danas se pak internetske kompanije moraju boriti ne samo s hakiranjem i krađom podataka, već i s posljedicama svoga prevelikog uspjeha. Twitter je primjerice postao platforma na kojoj ljudi izražavaju svoje stavove i dijele svoju životnu filozofiju s milijunima ljudi, ali platforma nije našla načina kako doskočiti govoru mržnje niti lažnim vijestima.

Lažne vijesti su se pokazale problematičnima i za Facebook, koji sve više počinje ličiti na medijsku platformu preko koje ljudi dijele vijesti i informacije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo