Slavna publikacija Hugha Hefnera je pionirski uvela taj stil sadržaja 1950-ih i 60-ih godina, te se smatra da je imala i jakog utjecaja na "seksualnu revoluciju".
Na naslovnici posljednjeg golog Playboya nalazila se , a od ožujka ove godine je počeo s manje eksplicitnim materijalom.
Čuvena Playboy vila je na prodaju, no postoji jedna jako bitna kvaka
Šef uprave Scott Flanders je priznao da se tiskana publikacija ne može natjecati s obiljem pornografije dostupne na internetu.
Sada, kada mega poznati vlasnik Playboyja, sjedokosi Hugh, odstupa s mjesta kreativnog direktora, njegovu poziciju zauzet će njegov sin Cooper, koji u vrijeme donošenja te odluke nije ni radio u kultnom magazinu.
'Znamo što je Playboy učinilo posebnim'
The New York Post izvještava da je novi šef parade nije isuviše sretan odmakom od tradicije magazina i postoji mogućnost da će vratiti gole duplerice.
"Ne možete promijeniti srce, a ja ću uvijek biti svjestan što je Playboy učinilo tako nevjerojatno posebnim", rekao je Cooperov glasnogovornik.
Ovaj 25-godišnjak je također rekao da se određena područja franšize Playboya ne mogu i neće se mijenjati, ali moglo bi biti nekih 'formula' koje će se izmjenjivati.
"Neki aspekti branda neće se mijenjati, jer je posljednjih nekoliko godina bili nekoliko uspješnih kreativnih i poslovnih osovina, koje su dostojne proslave", rekao je.
'2017. će biti velika za malog zeca'
"Međutim, kako smo proslavili 64. godinu naše organizacije, mogu vas uvjeriti da će se određeni aspekti naše formule promijeniti. Trenutno smo u implementaciji kreativne strategije koja će brand pokrenutu prema naprijed. Recimo, 2017. će biti velika godina za našeg zeca", obećaje.
Davno su prošli dani kada su se magazinici za odrasle dvijelili među prijateljimaa, od kojih ih j svati "čitao" nekoliko dana pa proslijedio dalje – sada je internet kralj.
A i to je veliki dio nasljeđa Playboya.