Zbog lošeg primjera tlocrta stana u udžbeniku “Čudesni svijet tehnike” za 6. razred tehničke kulture arhitekti su proteklih dana pokrenuli žustru raspravu i pozvali odgovorne na red, javlja Jutarnji list.
Arhitekti su, putem društvenih mreža, komentirali kako djeca u školi dobivaju potpuno pogrešne informacije i vizije prostora.
Nakladniku su poručili da svi imaju isti cilj, a to je dobro obrazovanje djece pa prema tome učenici ne zaslužuju ovakav nemar.
"Kako je moguće da je dnevni boravak širok 140 cm, odnosno da je iste veličine kao kupaonica? Kako je moguće da je kauč manji od kreveta za jednu osobu? Simboli u nacrtima moraju imati nekakav omjer, kako bi realno pokazali što stane u određeni prostor. U sobu se jedva uđe između ormara i kreveta, a ni u kupaonici nije bolja situacija, bez obzira na njenu veličinu. Bilo je dovoljno mjesta da se vešmašina dislocira od kade (struja-voda). Čemu služi ovaj dimnjak u blagovaonici? Ako postoji centralno grijanje, taj dimnjak ne smije biti tu, a ako se radi o grijanju na kruta goriva, gdje će se staviti peć? Ulazna vrata u stan se otvaraju na krivu stranu", samo su neki od prigovora na spomenuti tlocrt.
Upozorenja arhitekata urodila su plodom. Predstavnik nakladnika javio im se porukom u kojoj zahvaljuju na “konstruktivnim prijedlozima i sugestijama koje će prilikom idućeg tiska navedenog udžbenika uzeti u obzir”, prenosi Jutarnji list.