Južnoafrička tvrtka Foschini Group koja proizvodi odjeću očito se specijalizirala za nevjerojatno uvredljive slogane. Osim ove na slici, iz prodaje su morali povući i majice na kojima piše "How to get laid", te "I put the STD in STUD, all I need is U". Tvrtka je rekla da su povukli one koje su previše uvrjedljive. Baš nas zanima kakvi su im drugi natpisi!
Lijepljenje sitnih kristala na žensko intimno mjesto, zvano vajazzling već je izazvalo kontroverzu samo po sebi. Ali, kao da nije bilo dovoljno, pojavile su se naljepnice koje ispisuju 'Cum Inside' što bi se moglo prevesti kao 'Svrši unutra'.
Ove uvredljive čarape prodaju se u Velikoj Britaniji. Možda je natpis trebao biti smiješan, ali istina je da je sve osim toga. Osim što je poruka odvratna, radi se o dječjim čarapama. Da nam je vidjeti bisera koji bi ovo kupio svome djetetu!
Niti jedan ured nije potpun bez šiljila za olovke u obliku bezglave žene na sve četiri? Tko god se sjetio ovakvog uredskog pomagala, sigurno nije razmišljao svojom glavom, pogotovo kada je smjestio dio za šiljenje na 'strateško' mjesto na figuri. Zabavno? Nimalo. Odbojno? Vrlo!
Za samo 30 dolara, pokažite koliko ne poštujete žene i zakačite si ovu lutkicu za antenu od auta koja se ljulja kako vi vozite! No, to nije sve, besplatno dobijete pozornost svih drugih vozača dok stojite na semaforu! Odlična ponuda, zar ne?
Naljepnica za auto na kojoj piše 'Vrati se u kuhinju' sigurno će vam osigurati nekoliko obožavateljica, kako na cesti, tako i u susjedstvu. A ne bi se kladili da će vam lak na autu ostati čitav, uz takav 'pozdrav' svim ženama.
http://www.youtube.com/embed/rHpY9FCuVtw Ova figurica zove se Lusty Linda i njezina 'zadaća' je držati vaše olovke. No, kada ih stavite tamo gdje ih trebate staviti, Linda čak ima i reakcije, pa će stenjati ili ako ju podesite na 'zločesta' Linda, onda će vam otpiliti i reći vam 'da ga vadite van'.
Na ovu etiketu naletjela je novinarka Emma Barnett i to, nigdje drugdje nego unutar hlača njenog dečka. Ovaj natpis stavljen je ispod običnih uputa za pranje, koje očito nisu dovoljno detaljne, pa je je proizvođač morao staviti ovaj 'duhoviti' natpis.
Cijela reklamna kampanja ovih čokoladica koje proizvodi poznati Nestle osnivala se na 'činjenici' da je samo za muškarce, pa su video spotovima koristili kamiondžije, a 'točka na i' im je slogan 'Nije za cure'. Kao što se moglo i očekivati, mnogi su se pobunili, optužujući ih za seksizam. Nestle se pokušao iskupiti još gorim potezom, kada je izdao liniju čokoladica zamotane u rozi papir koji 'je za cure'.