FOTO: / Seks kao zaštitni znak

Oni su odabrali seks kao svoj zaštitni znak, a da toga nisu ni bili svjesni. Logo znakovi ovih tvrtki u sebi kriju zanimljive seksualne poruke, to je sasvim jasno.

29.12.2011.
17:41
VOYO logo

No, pitanje je jesu li marketinški stručnjaci koji su ih radili uopće primijetili dvosmislenosti?

Poruke o tome što ove tvrtke zapravo mogu i nude pale su u drugi plan u trenutku kad je netko primijetio da njihovi logotipi nisu baš sasvim dobro promišljeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno, sasvim je moguće da su izrazito dobro promišljeni i ciljaju na izazivanje prljavih misli. Uostalom, tko bi ga znao s tim marketinškim stručnjacima.

Sposobnost da od najjednostavnijih silueta ili običnog slova 'K' naprave perverzan logo, njihova je specijalnost. Je li logo vaše tvrtke među njima? Provjerite u današnjoj cool galeriji!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo