FOTO: /

Seks kao zaštitni znak

Oni su odabrali seks kao svoj zaštitni znak, a da toga nisu ni bili svjesni. Logo znakovi ovih tvrtki u sebi kriju zanimljive seksualne poruke, to je sasvim jasno.

29.12.2011.
17:41
VOYO logo

No, pitanje je jesu li marketinški stručnjaci koji su ih radili uopće primijetili dvosmislenosti?

Poruke o tome što ove tvrtke zapravo mogu i nude pale su u drugi plan u trenutku kad je netko primijetio da njihovi logotipi nisu baš sasvim dobro promišljeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno, sasvim je moguće da su izrazito dobro promišljeni i ciljaju na izazivanje prljavih misli. Uostalom, tko bi ga znao s tim marketinškim stručnjacima.

Sposobnost da od najjednostavnijih silueta ili običnog slova 'K' naprave perverzan logo, njihova je specijalnost. Je li logo vaše tvrtke među njima? Provjerite u današnjoj cool galeriji!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike