Rijeka je dobila prvo izdanje popularnog engleskog vodiča kroz gradove "Time Out", čime je postala 108. grad u svijetu s ovom prestižnom edicijom na engleskom jeziku kojom se rado služe brojni turisti diljem svijeta. O vidljivosti koju "Time Out" garantira dovoljno govore brojke – 108 gradova u 39 zemalja svijeta i čitateljska publika koja na mjesečnoj razini doseže 25 milijuna, uz ukupan doseg od 242 milijuna čitatelja na svim platformama, piše Novi list.
Prvo riječko izdanje "Time Outa" na ukupno 160 bogato ilustriranih i stiliziranih stranica donosi bezbroj zanimljivih tema koje pokrivaju povijest i sadašnjost grada, ali može se naći i vodič za kupovinu, gastrovodič te popis mjesta za zabavu.
Kako piše Novi list, osim gradskih vodiča, grupacija "Time Out" izdaje i vodiče po zemljama, a "Time Out Croatia" već zauzima prvo mjesto kao najveći medij na engleskom jeziku u Hrvatskoj te list s najbrojnijom čitateljskom publikom u Velikoj Britaniji među listovima na engleskom jeziku koji izlaze u Hrvatskoj. Riječko se izdanje vodiča već nalazi u redovnoj prodaji na uobičajenim prodajnim mjestima i kioscima, a cijena mu je 50 kuna.