RAČUN IZAZVAO POLEMIKU / Drskost ili potpuno opravdana stavka? Gostu restorana rezanje i posluživanje torte naplatili šest eura

Image
Foto: Shutterstock

Gost je naglasio da torta nije bila kupljena u tom restoranu, odnosno da je donesena izvana

16.8.2023.
13:31
Shutterstock
VOYO logo

Samo tjedan dana nakon što smo prenijeli vijest da su gostima jednog restorana na jezeru Como naplatili rezanje tosta dva eura, i to uz opravdanje da je bilo potrebno koristiti dodatne tanjuriće i salvete, eto još jedne vrlo slične priče iz susjedne nam Italije.

Naime, anonimni korisnik Facebooka objavio je u utorak u grupi "Ostia informa" da su mu u jednom restoranu naplatili rezanje i posluživanje torte šest eura, a što je potvrdila i stavka na priloženom računu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gost je pritom naglasio da torta nije bila kupljena u tom restoranu i da je donesena izvana, pa upitao zar obično posluživanje ne bi već trebalo biti uračunato u troškove usluge.

Zanimljivo, mnogi su u komentarima stali u obranu vlasnika restorana, pa odvratili da je imao svako pravo naplatiti trošenje njegovih resursa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OVO JE NEZAPAMĆENO /

Mrežama kruži još jedan skandalozan račun: Gostima naplatili rezanje tosta dva eura!

Image
OVO JE NEZAPAMĆENO /

Mrežama kruži još jedan skandalozan račun: Gostima naplatili rezanje tosta dva eura!

"Pribor za jelo i tanjure je trebalo oprati, a sve košta. Perilica suđa, deterdžent, struja. Usto se i oduzelo vrijeme konobarima koji su istodobo mogli biti na usluzi ostalim gostima. Zašto ljudi misle da sve to trebaju dobiti na poklon?", upitali su autora objave pojedini u komentarima.

Naravno, neke je stavka na računu ipak zgrozila, te su kazali u nastavku da su se nekoć takve stvari radile bez puno pitanja iz ljubaznosti prema gostu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Polemika na Facebooku je zainteresirala i novinare Il Messaggera, koji su kontaktirali vlasnike dva rimska restorana kako bi čuli njihovo mišljenje.

"Ne, ne naplaćujemo takvo što. Ali i ne želimo takvu praksu u svom restoranu jer ne želimo biti odgovorni za tuđe slastice u slučaju da se mušterije od njih razbole", kazao je jedan vlasnik, a na što je njegov kolega uzvratio:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Da, svakako. To je usluga kao i sve druge. Doduše, uvijek obavijestimo goste da ćemo im to naplatiti jer želimo izbjeći neugodne rasprave", rekao je.

Što vi kažete na sve?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook
Image
Foto: Facebook
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo