To je najbolji festival u Europi ovog ljeta. Ulaznice nisu skupe, a imaju antologijski popis izvođača sve odreda glazbenih divova.
Tako je prije dva mjeseca pisao jedan od najprestižnijih časopisa na svijetu - britanski New Musical Express o zagrebačkom INmusicu.
Najveće je to priznanje koje je ikad dobio INmusic, iako ga je NME dosad redovito proglašavao jednim od najboljih, kao uostalom i National Geographic i CNN.
Utjecajni Huff (HAF) Post jednom ga je pak nazvao Woodstockom 21. stoljeća.
14. INmusic počinje za mjesec i dva dana, i to je domaćoj publici prvi, ali i zadnji put da u Hrvatskoj mogu čuti legendarni bend The Cure.
Na festivalu, koje tradicionalno prati kiša i blato, nastupaju i Foals, Johnny Marr, Tiveri Corporation, Garbage i mnogi mnogi drugi.
I ovogodišnje ali i sve izvođače prije njih poput Nicka Cavea, Iggya Popa, Arctic Monkeyse i sve ostale je u Zagreb dovodio i dovodi Zoran Marić, direktor festivala.
Marić: 'Cijene naših ulaznica su najmanje dvostruko jeftinije od ostalih festivala u Europi'
Zoran Marić je bio gost RTL Direkta.
Na pitanje je li teško dovesti ta velika imena u Zagreb, odgovara:
"Iznimno je teško, sve teže i teže, sve je više festivala u Europi, neki imaju ogromne budžete. Iznimno je teško održat bilo koji festival", kaže Marić.
O dolasku grupe The Cure, prvi, ali i zadnji put u Zageb kaže:
"To je bend koji svi festivali žele imati kao headlinere. To je veliki bend. To je veliko priznanje za INmusic festival. Ako uspijemo preživjeti, to je dokaz da možemo dobivati najjača imena", istaknuo je.
Cijena tog spektakla je u ovom trenutku 499 kuna za 3 dana festivala.
"To je najmanje dvostruko jeftinije od ostalih festivala u Europi. Izaziva nevjericu kod stranih posjetitelja. Hrvatska publika mora shvatiti da smo mi u Europi", ističe.
Na pitanje kako komentira da Ultra dobiva nekoliko puta više sredstava nego oni, Marić kaže:
"To je odluka Vlade RH. Dobili su 4 godine potporu od Hrvatske turističke zajednice. To nije sporno. Sporno je koliko mi dobivamo. U ovoj zemlji je moguća takva razina nejednakosti", poručio je.
Na konstataciju kako su prije INmusic i Exit bili slični festivalia, a da je sada Exit promijenio smjer, te da imaju elektronsku glazbu, Marić kaže:
"To je možda negdje hit. Ali upravo naša glazbena orjentacija nas i čini takvim kakvim jesmo. Ta kvaliteta se može prepoznati", kazao je.
Kiša i blato postali su na neki način i zaštitni znak INmusica. Marić o tome kaže:
"Nikad nije bilo dramatično vrijeme. Trudimo se da tehnički budemo najkvalitetniji u Europi. Ima niz tih stvari koji festival čini zanimljivim", kazao je na kraju Zoran Marić.