Linija laka za nokte ima dva različita okusa koji se temelje na klasičnim receptima ovog lanca brze prehrane. Ono koji uživaju u lizanju laka za nokte mogu birati između "Original" ili "Hot & Spicy" okusa.
"Za korištenje, potrošači ga jednostavno nanesu i osuše poput običnog laka za nokte, a zatim ga mogu lizati – opet i opet i opet", objašnjava tvrtka u priopćenju.
"Nokti s okusom" nastali su u suradnji između kreativaca iz agencije Ogilvy & Mather i tehnologa hrane iz McCormicka, tvrtke koja je za KFC izumila tajnu mješavinu od 11 tajnih biljaka i začina.
"Recept za naše jestive lak za nokte je jedinstven i je posebno osmišljen za održavnje okusa, a suhi i sjajni lak posve je sličan normalnom laku za nokte", kaže John Koay, kreativni direktor Ogilvyja. "Ova kampanja je oismišljena da bude zanimljiva i zabavana za povećanje uzbuđenja oko marke KFC u Hong Kongu".
Zo sada, KFC ne obećava masovnu proizvodnju ove neobične nijanse. Restoran je stvorio ograničeno izdanje s nekoliko bočica laka za oglašavanje na društvenim medijima, a čak su snimili i spot!
A vrijeme će pokazati može li se ova ciljana modna ludorija pretvoriti u svakodnevni lakt za nokte.