pilot projekt / Dobra vijest za sve 'stare duše': Popularni brend kreće s prodajom second hand i vintage odjeće!

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Cilj je ukazati na važnost cirkularnog sustava u modnoj industriji

9.4.2019.
12:35
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

H&M kreće s testiranjem prodaje second hand i vintage odjeće kako bi predvodili razgovor o održivosti u cijeloj industriji, piše Business of Fashion

Voditeljica odjela za održivost u H&M grupaciji Anna Gedda otkrila je da u Švedskoj kreće pilot projekt u obliku online trgovine s vintage i second hand odjećom. Trgovina će se pojaviti kao dio online ponude H&M-ovog brenda & Other Stories, a cilj je ukazati na važnost cirkularnog sustava u modnoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je rastući dio industrije, nudi sjajne mogućnost za kupce i ima vrlo mali utjecaj na okoliš, a možemo ga i drastično smanjiti produživanjem života proizvoda", rekla je Gedda. Negativan utjecaj koji na okoliš ima modna industrija predstavlja veliki problem u svijetu, trebaju nam ovakvi projekti da bi ukazali na važnost zaštite okoliša, ali i promijenili shopping navike.

Pilot ovog projekta radit će švedski start-up Sellpy u koji je H&M investirao, a time će H&M još poboljšati svoj održivi program i potaknuti promjene, piše BoF.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo