pilot projekt /

Dobra vijest za sve 'stare duše': Popularni brend kreće s prodajom second hand i vintage odjeće!

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Cilj je ukazati na važnost cirkularnog sustava u modnoj industriji

9.4.2019.
12:35
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

H&M kreće s testiranjem prodaje second hand i vintage odjeće kako bi predvodili razgovor o održivosti u cijeloj industriji, piše Business of Fashion

Voditeljica odjela za održivost u H&M grupaciji Anna Gedda otkrila je da u Švedskoj kreće pilot projekt u obliku online trgovine s vintage i second hand odjećom. Trgovina će se pojaviti kao dio online ponude H&M-ovog brenda & Other Stories, a cilj je ukazati na važnost cirkularnog sustava u modnoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je rastući dio industrije, nudi sjajne mogućnost za kupce i ima vrlo mali utjecaj na okoliš, a možemo ga i drastično smanjiti produživanjem života proizvoda", rekla je Gedda. Negativan utjecaj koji na okoliš ima modna industrija predstavlja veliki problem u svijetu, trebaju nam ovakvi projekti da bi ukazali na važnost zaštite okoliša, ali i promijenili shopping navike.

Pilot ovog projekta radit će švedski start-up Sellpy u koji je H&M investirao, a time će H&M još poboljšati svoj održivi program i potaknuti promjene, piše BoF.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike