nečuveno /

Bez imalo takta: Poznati brand snimio reklamu za sunčane naočale u Jasenovcu

Image
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Iako možda nisu prvi koji su došli na ideju da reklamu snime u koncentrtacijskom logoru, definitivno su prvi koji su tu ideju sporveli u djelo

4.7.2018.
18:01
Marko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

Mnogi stručnjaci reći će da je cilj reklame šokirati ili provocirati kako bi ostavila bolji učinak na publiku. No, nitko nije bio toliko lud da napravi reklamnu kampanju u koncentracijskom logoru iz Drugog svjetskog rata. Nitko do sada.

Dizajni naočala australske tvrtke Valley Eyewear zapeli su za oko mnogim svjetskim zvijezdama od Marilyna Mansona,Gwen Stefani, Katie Holmes, Kanyea Westa i Gigi Hadid. Iako možda nisu prvi koji su došli na ideju da reklamu snime u koncentrtacijskom logoru, definitivno su prvi koji su tu ideju sporveli u djelo. Riječ je o njihovoj kampanji napravljenoj u ni manje ni više nego Jasenovcu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako kažu kako nikoga nisu htjeli uvrijediti, nisu odgovorili na pitanje bi li snimili reklamnu kampanju u Auschwitzu.

"Nije nam bila namjera pokazati nepoštovanje prema bilo kome, sada i u prošlosti. Mi smo ugledna kompanija, volimo arhitekturu i spomenike te poštujemo povijest te regije i uklonit ćemo kampanju", izjavio je Michael Crawley, direktor i dizajner kompanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog ljubavi prema arhitekturi i spomenicima, smatrali su da je Spomen-područje Jasenovac i njegov središnji spomenik Kameni cvijet baš ono što im treba za reklamu sunčanih naočala. Impresionirali su ih i kontekst i atmosfera koja odgovara njihovom "gotičkom" stilu kao te sam trend “partizanskih” spomenika iz bivše Jugoslavije u svijetu.

Reklama, odnosno crno-bijeli videospot, prikazuje muškarca s tamnim naočalama kako hoda stazom od pragova željezničke pruge kojom su dovođeni logoraši, prema spomeniku te naposljetku ulazi u njega, dok je na zidu “ispisan” naziv kolekcije Black Zero (Crna nula). Nju pak čine robusno oblikovane crne naočale sa spojnicama premazanima 24-karatnim zlatom koje se prodaju za nešto više 219 australskih dolara (oko 1.000 kuna).

Uz fotografije koje prikazuju nastajanje kampanje istaknuli su da je riječ o koncentracijskom logoru iz Drugog svjetskog rata. Također su napisali kako je tamo ubijeno prema jednoj verziji deseci tisuća, dok prema drugoj stotine tisuća zarobljenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanje na službenoj stranici Valley Eyewear više nema, a čak su izbrisali i Twitter profil.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo