AKO SE OVOGA NE SJEĆATE, NISTE BILI ŽIVI '90-IH: /

Škoda se sprda sama sa sobom i poručuje: 'Nismo samo mi tada bili ružni'

Image

Fudbalarke, one debilne skočice, i sve u svemu katastrofalni modni izbor

6.9.2018.
19:37
VOYO logo

Škodini modeli '-90-ih, realno, nisu bili lijepi, štoviše bili su toliko ružni da se u novoj reklami i sama Škoda šali na vlastiti račun. A pritom, pod sloganom "Nismo samo mi bili ružni '90-ih", Škoda je u Francuskoj lansirala kampanju koja prije svega neodoljivo odiše nostalgijom. Fudbalerke, očajni stilski izbori, glazba i bizarne igračke koje su danas već izumrle, podsjećaju nas na vrijeme kada, realno, ni muškarci i žene nisu bili baš najljepši. Spot na kraju šalje jasnu poruku svim Škodinim kritičarima koji i danas vole podsjetiti na to koliko su njihovi automobili bili ružni 90-ih. „I vi ste vjerojatno bili prilično ružni tada, zar ne“, podsjeća ih ovaj brend.

Oglas je kreirala agencija Rosapark iz Francuske, koja se zaista potrudila da cijela atmosfera spota odiše devedesetima, od korištenih vizuala i glazbe, do samog stila snimanja. Na kraju spota Škoda zorno prikazuje koliko je dizajn njihovih modela evoluirao, pokušavajući se nametnuti kao novi igrač na tržištu automobila više klase. Doduše, ne ističu koliko je evoluirala njihova cijena, obzirom na to da su se prilično približili autima matične Volkswagen kuće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo