Evo recimo govore da je kilometar autoceste Zagreb – Bregana koštao 1,5 mil. kuna, a onda s godinama bivao sve skuplji, pa se tako kilometar na relaciji Dugopolje – Ploče gradio za 82 mil. kuna. S 1,5 milijuna se doguralo do 82 milijuna kuna po kilometru?!
Kad gledaš koliko se skurilo, mi ka da smo radili autoput do Japana i nazad i to direkt kroz Tibet, koji smo ručno s čekićem poderali i probušili. Najgore je bilo napraviti tunel kroz Mount Everest, no i to smo poderali plaćajući tibetanske Šerpe da kameni materijal iz iskopa u kantama nose u Žutu Lokvu, pješice, naravno. Drugi najgori dio dionice autoceste Zagreb – Tokyo je bio kroz Sjevernu Koreju, gdje su uza svakog našeg bauštelca stajala po dva sjevernokorejska vojnika i nadgledala ih kako rade. HAC je oštro odbio optužbe sjevernokorejskog vođe da su u vijadukt "Kim Il Sung" zabetonirali čak 42 vojnika.