Najvažnije je zračenje broja u imenu, jer osobno ime je riječ koju svatko od nas najviše puta čuje u svom životu. Isto tako i ime pravnog subjekta - poduzeća, obrta, prodavaonice, kafića, restorana itd. je riječ s kojom se svakodnevno susrećemo prilikom telefonskih razgovora, na posjetnici, na memorandumu, na računu, u telefonskom imeniku, u banci, u novinama, na radiju, TV, portalima ...
Zašto ne bismo odabrali ono ime za poduzeće, koje je ne samo estetski i marketinški atraktivno nego koje u sebi sadrži i sretan broj? Odabrati znači istraživati i pronalaziti tj. kreirati ime, tj. naziv! Naziv sa sretnim brojem u sebi može privlačiti dobre događaje i uspješno poslovanje, a isto tako naziv firme sa nesretnim brojem u sebi može privlačiti i novčane i poslovne nevolje, spletke, gubitke itd.
Ono što je kod imena firme bitno je to da bude lako pamtljivo, zanimljivo, da ima lijep slogovni uzorak, da govori nešto o djelatnosti poduzeća i/ili osnivaču, jednostavno da bude - originalno. Ime je - roba. A dobro ime - je dobra roba!
Nešto konkretno!
U Hrvatskoj ima preko 30 pravnih subjekata (bistroa, ugostiteljskih objekata, trgovina, obrta, “trade”, “commerce”, “prom”) koji u svom nazivu imaju kraticu VIP! U Hrvatskoj ima preko 300 pravnih subjekata u čijem nazivu se nalazi riječ CLUB! A da ne spominjemo npr. profesionalni portal za pomoć pri klađenju ili udrugu umirovljenika ili jednog mobilnog operatera koji imaju iste nazive kao i Vaš budući fitness club!
Nešto numerološki!
U imenu VIP nalazi se sretan broj 15 (6+1+8), u imenu CLUB je sretan broj 14 (3+3+6+2), a u ukupnom nazivu VIP CLUB nalazi se najnesretniji broj 29 (15+14).
Ja Vam savjetujem da nastavite dalje tražiti odgovarajuće ime sa sretnim brojevima!