Facebook at Work zasebna je verzija poznate društvene mreže kojoj će se moći pristupiti samo preko unutarnjeg IT sustava svake tvrtke. Osobne Facebook stranice biti će odvojene od 'strože' korporativne verzije.
Facebook ima novu društvenu mrežu
Novu uslugu testiraju gotovo 300 firmi, uključujući i Royal Bank of Scotland, čijih 10.000 zaposlenika koristi tu mrežu, kao i 15.000 zaposlenika Club Meda, kaže Julien Codorniou, glavni strateg ovog projekta.
Preko 60.000 tvrtki zatražilo je da sudjeluju u beta testiranju, a za par tjedana Facebook će proširiti testiranje i na firme u brojnim drugim zemljama.
Facebokova poslovna verzija na prvi se pogled neće previše razlikovati od redovite, ali će fokus biti manje na osobne stvari, poput fotografija beba, ljubimaca ili s putovanja, a više na napredovanje projekata, kretanja prodaje i problema mušterija.
"Bolje spojeno radno mjesto produktivnije je radno mjesto", kaže Codorniou. "Želimo to za svakoga u cijeloj firmi, od glavnog direktora do najnovijeg zaposlenika u prodaji."
Jedna je korist za Club Med bila i to što Facebook at Work automatski prevodi, što je omogućilo direktoru da vidi nefiltrirane objave zaposlenika širom svijeta, kaže Codorniou. "To su i dobre i loše vijesti. To omogućuje da se čuje i ljude koji se ne guraju na sastancima, ali koji imaju nešto za reći."