Osjećaji na Twitteru bit će vidljivi na London Eyeu

Na Olimpijskim igrama u Londonu vidjet ćemo nešto što opisuju kao 'prvi svjetlosni show koji je potaknut društvenom mrežom'.

22.7.2012.
10:41
VOYO logo

BBC piše da će pozitivne ili negativne poruke na Twitteru koje u sebi budu sadržavale hashtag #Energy2012 djelovati na svjetla londonske atrakcije - London Eye.

Drugim riječima, ako pola Velike Britanije bude razočarana Olimpijskim igrama, London Eye će samo napola biti osvjetljen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Golemi vrtuljak London Eye je jedna od najpoznatijih londonskih atrakcija. Može primiti 800 ljudi, a otvoren je 2000. godine. Godišnje ga posjeti oko 3,5 milijuna ljudi.

"Analiza osjećaja na Twitteru" kako je ovaj projekt nazvao sponzor London Eye vrtuljka - tvrtka EDF Energy, bazira se na "intuitivnim algoritmima" koji je razvio profesor Mike Thelwall.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Algoritmi će imati pristup svakom tweetu označenom s hashtagom #Energy2012 te će im se dodjeljivati pozitivna ili negativna ocjena, pa će za riječi poput "brilliant" (sjajno) dobiti tri boda, dok će se za riječi poput "failure" (neuspjeh) odbijati četiri boda.

Na taj način London Eye će "uživo" pratiti osjećaje koji će biti označeni različitim bojama na London Eye vrtuljku s panoramskim pogledom na južnoj obali Temze.

"Light show" održavat će se svaki dan od 21 sat za vrijeme trajanja Olimpijskih igara i Paraolimpijskih igara u Londonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo