FOTO: /

Ovako izgleda novi redizajn Facebooka!

Facebook je u četvrtak u 19 sati po hrvatskom vremenu na konferenciji u Menlo Parku predstavio novi izgled News Feeda.

7.3.2013.
20:21
VOYO logo

"News Feed je jedan od najvažnijih servisa koji smo izgradili. On uzima sve stvari koje vaši prijatelji rade i stavlja ih sve na jedno mjesto", rekao je izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg na početku otvaranja skupa.

Posljednju promjenu News Feed je imao krajem 2011. godine kada su dodane opcije Recent Stories i Top Stories, tako da je ovo najveća promjena otkad je Facebook nastao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ono što mi pokušavamo napraviti jest dati svakome na svijetu najbolje personalizirane novine koje možemo. Vjerujemo da bi najbolje personalizirane novine trebale imati široku raznolikost sadržaja", nastavio je Zuckerbeg istaknuvši da bi te "osobne novine" trebale dati korisnicima uvid u bilo koji pojam o kojem žele nešto saznati ili raspravljati".

News Feed dosada se uglavnom sastojao od teksta. Ali, prema riječima Zuckerberga "danas svi imamo kamere u svojim džepovima", pa u novom redizajnu više od 50 posto sadržaja na New Feedu zauzimaju fotografije i vizualni sadržaji. Uostalom, Zuckerberg je to i naglasio kazavši da novi News Feed postaje primarno usmjeren prema "vizualnim sadržajima".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Foto albumi i članci koji se pojavljuju su također doživjeli izmjene. Slike, naslovi i sažeci su sada mnogo veći nego što su bili. Osim toga, možemo očekivati više sadržaja od aplikacija tzv. "trećih strana". Primjerice, kada objavite fotografiju na Pinterestu, ona će se objaviti i na vašem feedu.

Na vrhu desne strane News Feeda smješteni su tabovi koji vam omogućavaju da odredite kako želite gledati svoj feed. Primjerice, moći ćete vidjeti "sve" postove od "svih" vaših prijatelja u kronološkom slijedu (ako zaista to želite). No, moći ćete i odlučiti što želite da vam bude prikazano.

Jedna od najvećih izmjena tiče se muzike. Facebook vam od sada omogućava da vidite što vaši prijatelji slušaju i tako vas informiraju o vašim omiljenim izvođačima.

Svi oni koji su preplaćeni na nekog autora ili pak na feedove s vijestima (news), sada će dobiti mogućnost da vide sva ažuriranja na jednom mjestu. Novi tabovi na vrhu desne strane News Feeda su: all friends, most recent, close friends, music, photos, games, following i more. Uz pomoć filtera korisnici će moći odabrati da im se prikazuje samo jedna vrsta sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, igara ili glazbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Budući da se Facebook već odavna deklarirao kao "mobile-first" kompanija, prikaz novih opcija također je prilagođen i mobilnim uređajima. Cijela stranica sada izgleda mnogo jednostavnije i pročišćenije i, prema riječima Chrisa Struhara iz Facebooka, korisnici bi trebali imati isto iskustvo i na stolnom računalu i na smartphoneu.

"Želimo se ponašati poput novina, naglasio je na kraju svoje prezentacije i Struhar što je bila vrlo zanimljiva usporedba, međutim ima smisla ako se uzme u obzir koliko se sadržaja na Facebooku svakodnevno isporučuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi dizajn će se početi implementirati odmah, no samo mali broj korisnika će ga u ovoj početnoj fazi odmah vidjeti.

Više:facebook.com/newsfeed

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo