Ovako izgleda novi redizajn Facebooka!
Facebook je u četvrtak u 19 sati po hrvatskom vremenu na konferenciji u Menlo Parku predstavio novi izgled News Feeda.
403 Forbidden
403 Forbidden
"News Feed je jedan od najvažnijih servisa koji smo izgradili. On uzima sve stvari koje vaši prijatelji rade i stavlja ih sve na jedno mjesto", rekao je izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg na početku otvaranja skupa.
Posljednju promjenu News Feed je imao krajem 2011. godine kada su dodane opcije Recent Stories i Top Stories, tako da je ovo najveća promjena otkad je Facebook nastao.
"Ono što mi pokušavamo napraviti jest dati svakome na svijetu najbolje personalizirane novine koje možemo. Vjerujemo da bi najbolje personalizirane novine trebale imati široku raznolikost sadržaja", nastavio je Zuckerbeg istaknuvši da bi te "osobne novine" trebale dati korisnicima uvid u bilo koji pojam o kojem žele nešto saznati ili raspravljati".
News Feed dosada se uglavnom sastojao od teksta. Ali, prema riječima Zuckerberga "danas svi imamo kamere u svojim džepovima", pa u novom redizajnu više od 50 posto sadržaja na New Feedu zauzimaju fotografije i vizualni sadržaji. Uostalom, Zuckerberg je to i naglasio kazavši da novi News Feed postaje primarno usmjeren prema "vizualnim sadržajima".
Foto albumi i članci koji se pojavljuju su također doživjeli izmjene. Slike, naslovi i sažeci su sada mnogo veći nego što su bili. Osim toga, možemo očekivati više sadržaja od aplikacija tzv. "trećih strana". Primjerice, kada objavite fotografiju na Pinterestu, ona će se objaviti i na vašem
Na vrhu desne strane News Feeda smješteni su
Jedna od najvećih izmjena tiče se muzike. Facebook vam od sada omogućava da vidite što vaši prijatelji slušaju i tako vas informiraju o vašim omiljenim izvođačima.
Svi oni koji su preplaćeni na nekog autora ili pak na
Budući da se Facebook već odavna deklarirao kao "mobile-first" kompanija, prikaz novih opcija također je prilagođen i mobilnim uređajima. Cijela stranica sada izgleda mnogo jednostavnije i pročišćenije i, prema riječima Chrisa Struhara iz Facebooka, korisnici bi trebali imati isto iskustvo i na stolnom računalu i na
"Želimo se ponašati poput novina, naglasio je na kraju svoje prezentacije i Struhar što je bila vrlo zanimljiva usporedba, međutim ima smisla ako se uzme u obzir koliko se sadržaja na Facebooku svakodnevno isporučuje.
Novi dizajn će se početi implementirati odmah, no samo mali broj korisnika će ga u ovoj početnoj fazi odmah vidjeti.
Više: facebook.com/newsfeed
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden