Facebook vam je upravo dao više kontrole nad News Feedom

Image
Foto: Customerthink.com

Facebook je upravo uveo neke promjene na svoj News Feed koje će korisnicima pomoći da imaju bolju kontrolu nad sadržajima koji se tamo pojavljuju.

10.7.2015.
16:24
Customerthink.com
VOYO logo

Mjesto na kojem se nalazi stream postova vaših prijatelja i poruke od oglašivača, komponente koje privlače i korisnike i oglašivače, ima veliku važnost za razvoj Facebooka.

S novim promjenama 1,4 milijarde korisnika Facebooka sada će moći odrediti važnost/prioritet ažuriranja od vaših najdražih prijatelja i stranica (Pages) i to uz pomoć novog alata koji je nazvan "See First".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnici će također moći skinuti oznaku važnosti sa sadržaja koji dolaze od prijatelja i stranica, pa će umjesto da trajno uklone te prijatelje i stranice, moći odrediti žele li da vide manje ili više njihovih sadržaja na svom News Feedu, a tu je također i opcija "pauziranja" nekog dosadnjakovića za određeni period vremena.

Ideja iza ovih novosti je, prema riječima produkt direktora Adama Mosserija, da se korisnicima da kontrola koju će oni bolje razumjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Moćniji i jednsotavniji

Kompanija je dosta godina dopuštala ljudima da skrivaju, filtriraju, blokiraju i prioritiziraju različite prijatelje i stranice. Novi kontrolni sustav je moćniji, jednostavniji i vidljiviji, kaže Mosseri. To je također i novi način za otkrivanje novih stranica.

Ovaj potez dolazi u trenutku povećanog opreza oko Facebookovog News Feeda i algoritma koji ga kontrolira. Kao jedan od najvećih svjetskih web servisa, Facebook sada upravlja s nevjerojatnom količinom moći. Facebook je odgovoran za jednu četvrtinu cjelokupnog web prometa - dovoljno da uzdigne ili uništi pojedine izdavače. Svaka promjena njegovog News Feeda može imati masivne posljedice.

Facebook tvrdi da svaku promjenu koju radi na algoritmu koji kontrolira News Feed čini imajući u vidu ono što njegovi korisnici žele.

Tvrtka zapošljava čak 1.000 profesionalnih "ocjenjivača" koji surfaju Facebookom i objašnjavaju programerima zašto im se nešto sviđa pa su to "lajkali", kliknuli na određeni link ili podijelili neke stvari sa svojim prijateljima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Povijesno, News Feed je uvijek pratio što vi radite, što gledate, što 'lajkate' i što komentirate", rekao je Mosseri. "Ali, to nije bilo dovoljno".

Time.com/Facebook.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo