Tvrtka je otkrila da će u narednim tjednima izmijeniti uvjete korištenja i podatkovna pravila kako bi se bolje razjasnilo koje informacije prikuplja i kako ih koristi. Facebook je meta kritika otkad je suosnivač tvrtke Cambridge Analytica, koja se bavi obradom podataka otkrio prikrivenom novinaru da su informacije o oko 50 milijuna korisnika Facebooka preuzete bez njihova pristanka i potom korištene u kampanjama na američkim i britanskim izborima.
Pada popularnost Facebooka
Dionice tvrtke su od 16. ožujka pale za gotovo 18 posto, odnosno oko 100 milijardi dolara. Tog je dana Facebook priznao da su podaci korisnika došli u ruke Cambridge Analytice. “Glasno i jasno smo čuli da su postavke privatnosti i drugi važni alati teški za pronaći i da moramo učiniti više kako bi ljudi bili informirani”, priopćile su Erin Egan, čelnica Facebooka za privatnost, te njezina savjetnica Ashlie Beringer.
Najavljena poboljšanja
Osim što će redizajnirati postavke na mobilnim uređajima, Facebook će stvoriti i novi prečac kojim će korisnici moći bolje zaštititi svoje račune i kontrolirati privatne informacije. Njime će se omogućiti da korisnici pregledavaju i brišu podatke koje su dijelili, uključujući objave i upise u tražilicama. Korisnici će moći i skinuti podatke koje su podijelili s Facebookom, uključujući fotografije, kontakte i objave.