Svojih 62 posto prihoda od oglašavanja Facebook dobiva na mobilnim platformama, što je dramatična promjena za tvrtku koja do nedavno nije imala oglase za mobilne uređaje, odnosno do prije dvije godine.
A od 1,32 milijarde ljudi koji koriste Facebook svaki mjesec, 399 milijuna kuna, otprilike trećina, logiraju se isključivo preko svojih mobilnih telefona. Važno je imati na umu da je Facebookov mjesečni broj korisnika rastao za 14 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je broj mobilnih korisnika narastao mnogo više - 31 posto. Korisnici u SAD-u troše više od 40 minuta dnevno na Facebooku, kaže izvršni direktor Mark Zuckerberg.
Facebook je prijavio 2,91 milijardi dolara prihoda i zaradu od 42 centa po dionici za drugi kvartal, pobijedivši tako očekivanja Wall Streeta čiji su analitičari prognozirali 2,81 milijardi dolara prihoda uz dobit od 32 centa po dionici.
U odnosu na prethodnu godinu, prihodi Facebooka porasli su za oko 60 posto, a dobit je više nego udvostručena. Vi kao korisnici na Facebooku također vrijedite više nego ikada prije: diljem svijeta prosječni prihod po korisniku sada iznosi 2,24 dolara, što je svojevrsni rekord ove tvrtke. Ako ste Amerikanac, onda je ta vrijednost još veća - 6,44 dolara, a to je također tvrtkin rekord.
Nakon što je isplatio 19 milijardi dolara u posljednjem tromjesečju za kupovinu tvrtke WhatsApp, Facebook je malo usporio, međutim još uvijek snažno upinje prema mobilnom prostoru. Prema prognozama koje je objavio eMarketer, do kraja ove godine Facebook će predstavljati 9,5 posto američkog tržišta digitalnog oglašavanja.
Iz svega vidljivo je da Facebookov naglasak na mobilnoj strategiji neprestano dobiva novi zamah. Više od milijardu ljudi koristi Facebook na mobilnom uređaju svaki mjesec, a čini se da će se tako nastaviti i u budućnosti, ali s još većim intenzitetom.