Softver ove mreže je dizajniran s ciljem da korisnicima posluži kao način za komunikaciju koji će biti alternativa e-mailu i drugim intranet sustavima.
Facebook je istaknuo da su informacije objavljene na ovoj mreži "sigurne, povjerljive i potpuno odvojene" od osobnih Facebook profila.
Ovaj potez Facebooka predstavlja veliki izazov za LinkedIn.
Nova društvena mreža koja je usmjerena na radno okružje nedavno je tek najavila svoje planove o lansiranju nove aplikacije koja će pomoći kolegama na poslu da zajednički dijele informacije.
Facebookov potez tako ne ugrožava samo LinkedIN, već i druge alate koji se bave komunikacijskim procesima u tvrtkama, kao što su Yammer - koji je Microsoft 2012. godine kupio za 1,2 milijarde dolara - te Jive i MangoApps.
Ovaj proboj na poslovno tržište najpopularnije društvene mreže na svijetu zasnovan je na varijanti Facebooka koja je dostupna preko Facebookove glavne web stranice, međutim tvrtkama će uskoro biti ponuđeno kreiranje vlastite društvene mreže.
Facebook već ima 1,4 milijarde ljudi koji koriste njegovu platformu barem jednom mjesečno, međutim u mnogim tvrtkama zabranjen je pristup njegovim stranicama za vrijeme radnog vremena.
"Facebook at Work je zasebno iskustvo koje zaposlenicima daje mogućnost za učinkovito povezivanje i suradnju kroz korištenje Facebook alata - alata od kojih vjerojatno mnoge već koristite, kao što je News Feed, grupe, poruke i događaji (events)", navodi Facebook u priopćenju za javnost.
"Informacije koje se dijele među zaposlenicima su dostupne samo ljudima unutar kompanije".
Za mnoge koji prate ovu granu industrije, Facebookov potez ne predstavlja iznenađenje. Ako pogledate koliko su popularni servisi poput Linkedina i Yammera, jasnije će postati zašto se i Facebook želi okušati u ovoj niši.
Zasad će Facebook at Work aplikacija biti besplatna, ali ograničena na grupu kompanija koje će je testirati. Dakle, još neko vrijeme će biti u "beta" verziji, a moći ćete ju preuzeti ovdje.