Poslovna mreža /

Transfomirajte poslovnu komunikaciju i otkrijte što je LinkedIn

Image
Foto: AP

Što je LinkedIn i za što se koristi? Donosimo odgovor na pitanje koji bi sasvim mogao promijeniti način na koji tražite poslovne prilike, ideje i suradnike

26.9.2018.
20:56
AP
VOYO logo

LinkedIn je društvena mreža, ali na njoj se ne dijele fotografije sa kava i druženja, statusi o tome što smo danas jeli i radili ili privatne fotografije. Zvuči neobično, zar ne? Što je LinkedIn zapravo i zašto se uopće zove društvena mreža? 

LinkedIn je jedinstvena poslovna platforma koja postoji već 16 godina, a danas broji više od 400 milijuna korisnika. Međutim, mnogi ljudi i dalje ne iskorištavaju prednosti koje bi im LinkedIn mogao donijeti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Je li to za mene?

Za kreiranje LinkedIn profila nema posebnih pravila i uvjeta. Jedino je važno da vam je karijera bitna i da imate želju povezati se s drugima koji dijele iste interese. Uz pomoć LinkedIna možemo ući u krugove koji nas zanimaju, a obnavljajući profil konstantno radimo na tome da smo privlačni drugim poslodavcima.

Proširi krugove

Jedna od najbitnijih stavki LinkedIna je upravo povezivanje s ljudima. Međutim, za razliku od Facebooka ili Instagrama na kojima je svejedno s kim si prijatelj, LinkedIn mnogo je izbirljivije mjesto. Povežite se s ljudima s kojima surađujete ili s kojima bi voljeli surađivati. Ova mreža omogućuje stvaranje kontakata s potencijalnim novim poslovnim partnerima, a možemo ih birati na temelju njihovog profila koji uključuje radno iskustvo. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vaš profil, to ste vi

Još jedan odgovor na pitanje što je LinkedIn bi glasio jednostavno životopis. Ključna je značajka profila na poslovoj platformi online životopis. U životopis uključujemo firme u kojima smo radili, vrijeme rada, poziciju koju smo držali i kratak opis. LinkedIn životopis vrlo je uredan pregled radnog iskustva pa ga možemo uvrstiti i u prijave za poslove u e-mailu, a neki portali za traženje posla omogućuju prijavu s LinkedIn profilom. 

Nerijetko se zanemaruje važnost slike na LinkedInu, ali ona je jedini komadić vas koji poslodavac može upariti s opisom. Ne mora biti umjetnička ili profesionalno snimljena, ali potrebno je biti uredan, pristojno odjeven i pristupačan na fotografiji koja stoji uz ime i životopis.

Ono što je LinkedIn posebno istaknulo je mogućnost da od sebe radimo pravi brend. LinkedIn omogućuje dijeljenje vlastitih radova i postignuća, a dijeljenje toga s osobama koje zanima isto polje i djeluju u istim područjima može biti od ključne važnosti za razvoj naše karijere. 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo