Ljudi na tržištima kao što su Kina, Brazil i Indija sve bolje iskorištavaju mogućnosti koje pruža web-connected televizija no što je to slučaj u V. Britaniji, SAD-u i Njemačkoj.
Potrošači na Zapadu kao da su se zaglavili u "analognom", dok istovremeno gledatelji iz zemalja s rastućim tržištem brže prihvaćaju digitalne sposobnosti connected TV-a.
Rezultati korištenja connected TV-a:
- Kina 44% - J. Korea 18% - Indija 17% - Brazil 14% - Turska 13% - V. Britanija 11% - SAD 11% - Meksiko 11% - Španjolska 8% - Njemačka 8% - Belgija 6% - Rusija 5% - Nizozemska 5%
GfK-ovo istraživanje pokazuje da, u najširem smislu, "društvena TV" tek treba uzeti zamah. Globalno, samo 28% gledatelja odgovara da je zanimljivije gledati programe gdje se može uzajamno djelovati / komunicirati. Samo četvrtina (25%) iskazuje da tweetanje i komentiranje programa poboljšava iskustvo gledanja.
Gledatelji u zemljama kao što su Kina, Brazil i Indija su više motivirani za interakciju s programom nego što su to gledatelji Velikoj Britaniji, SAD-u i Njemačkoj. Oni također koriste više funkcionalnih mogućnosti novih TV-prijemnika – tako čak 75% gledatelja (posjednika Smart TV-a) u Kini koristi te značajke (u zadnjih mjesec dana), a na razvijenom Zapadu takvih je tek polovica.
Kod kupnje novog televizora, u prosjeku, gledateljima je mogućnost korištenja spajanja na internet manje važna nego cijena, veličina ekrana i tehnologija zaslona. To posebno dolazi do izražaja u obuhvaćenim zemljama Zapada, a manje se iskazuje na slabije razvijenim rastućim tržištima. Tek 26% potrošača u Britaniji i 29% u SAD-u traže TV s internetski omogućenim pristupom, dok je takvih u Indiji oko 60%, a u Kini 64%.
No, najnoviji GfK-ovi podaci o prodaji Smart TV-a pokazuju rast na šest najvećih tržišta Europe – u prvoj polovini ove godine njihov rast prodaje iznosi čak 31%.
Smatra se da će u sljedećih nekoliko godina doći do sve većeg rasta u kombinaciji raznih online aktivnosti i gledanja TV-programa – i tako analognost polako, ali sigurno odlazi u povijest.