VIDEO: /

Čim uđete tehnologija vam kaže što vam od robe pristaje

Jedan od najvećih problema s kojim se susreću današnji trgovci je promjena navika kupaca koji danas više vole praktičnost i jednostavnost online kupovine.

16.4.2014.
13:12
VOYO logo

Francuski trgovački centar Klépierre razvija prototip impresivne nove tehnologije kako bi kupcima mogućio nešto što jednostavno ne mogu imati od kuće. Cijeli projekt nazvan je "Inspiration Corridor", a nastao je u suradnji s agencijom za digitalno oglašavanje DigitasLBi. Taj "koridor" kroz koji se kupci kreću, okružen je vizualnim prikazima odjeće koju bi željeli kupiti.

"Digitalna soba" tako kupcu pruža preporuke nakon skeniranja tijela i pronalaženja podudaranja s odjećom i obućom iz trgovine. Preporuke su prikazane na zaslonu osjetljivom na dodir koji, pak omogućuje kupcima da izaberu stvari koje im se sviđaju, a koje mogu platiti na izlasku iz trgovine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovdje je video agencije DigitasLBi koji pokazuje kako radi "koridor inspiracije":

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo