VIDEO: / Čim uđete tehnologija vam kaže što vam od robe pristaje

Jedan od najvećih problema s kojim se susreću današnji trgovci je promjena navika kupaca koji danas više vole praktičnost i jednostavnost online kupovine.

16.4.2014.
13:12
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Francuski trgovački centar Klépierre razvija prototip impresivne nove tehnologije kako bi kupcima mogućio nešto što jednostavno ne mogu imati od kuće. Cijeli projekt nazvan je "Inspiration Corridor", a nastao je u suradnji s agencijom za digitalno oglašavanje DigitasLBi. Taj "koridor" kroz koji se kupci kreću, okružen je vizualnim prikazima odjeće koju bi željeli kupiti.

"Digitalna soba" tako kupcu pruža preporuke nakon skeniranja tijela i pronalaženja podudaranja s odjećom i obućom iz trgovine. Preporuke su prikazane na zaslonu osjetljivom na dodir koji, pak omogućuje kupcima da izaberu stvari koje im se sviđaju, a koje mogu platiti na izlasku iz trgovine.

Ovdje je video agencije DigitasLBi koji pokazuje kako radi "koridor inspiracije":

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali