Predsjednik firme Maynard Webb napisao je kako Yahoo "istražuje dodatne strateške alternative" za plan rasta koji je Yahoo ranije objavio.
Tužna priča iz Yahooa govori kako brutalno može biti 'strateško restruktuiranje'
Yahoo je najpoznatiji po svom email servisu, a u Americi su još uvijek popularni i njegovi medijski kanali, Yahoo News, Yahoo Sports i Yahoo Finance. Ali najvrijedniji dijelovi nalaze se u udjelu u kineskoj tvrtki Alibaba, koji je znatno opao.
Vrijednost dionica Yahooa u Alibabi procjenjuje se na 29.8 milijardi eura (228 milijardi kuna), a vrijednost japanskog Yahooa na 7.9 milijardi eura (60 milijardi kuna). Uz to postoji još par milijardi u gotovini, ali i jedna milijarda duga, što sve skupa iznosi 42.7 milijardi eura (327 milijardi kuna).
Iako to na prvi pogled ne zvuči tako loše, problem je u tome što se same dionice Yahooa procjenjuju na 30,9 milijardi eura (237 milijardi kuna), a to je gotovo 12 milijardi eura (92 milijardi kuna) manje.
Ako se tome još pridoda činjenica kako će se za svaku moguću prodaju dijelova iz Alibabe i japanskog Yahooa morati platiti porez po jako visokoj stopi, to na kraju dovodi Yahoo blizu negativnoj vrijednosti.
Trenutačne optimistične procjene govore kako Yahoo vrijedi oko 2 milijarde eura (15,3 milijardi kuna) ali uzevši u obzir kontinuirani pad vrijednosti dionica i ta će se vrijednost ubrzo dosta smanjiti.
Business Insider/Tehnoklik.hr