Još jedan dokaz da je Googleovo pretraživanje najbolji oglašivački proizvod u povijesti svijeta

Frederic Filloux napravio je zanimljivu analizu za Monday Note.

16.2.2015.
9:10
VOYO logo

Među ostalim zapažanjima, Filloux pokazuje kako je Googleovo pretraživanje fantastično unosan biznis, piše Business Insider.

U segmentu mjesečnih digitalnih prihoda po korisniku, Google pretraživanje nadmašuje sve ostale tvrtke koje se bave online oglašavanjem, uključujući Facebook, LinkedIn i Twitter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tradicionalne tvrtke koje se bave "sadržajem", kao što su New York Times, Guardian i BuzzFeed - generiraju u odnosu na Google vrlo malo prihoda po čitatelju.

Filloux također pokazuje da, ako bi se New York Times vrednovao prema istom multipliciranom prihodu kao i BuzzFeed, New York Times bio bi procijenjen na vrijednost od 19 milijardi dolara, umjesto 2 milijarde.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razlog zbog kojeg NYT nije procijenjen kao što se to radi za BuzzFeed je najvećim dijelom zbog svog relativnog rasta. Naime, BuzzFeed raste po stopi od 100% godišnje, dok rast New York Timesa stagnira, odnosno ravan je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo