FACEBOOKOVE NOVOTARIJE: / Zuckerberg pomoću Iron Mana predstavio tehnologiju zamjene lica

Image
Foto: Facebook

Ljudi, pripremite se na poplavu Facebook videa u kojima ljudi (i ne samo oni) međusobno zamijenjuju lica, piše Mashable.

10.3.2016.
22:54
Facebook
VOYO logo

U srijedu je Facebook kupio Masquerade (znanu i kao MSQRD), mobilnu aplikaciju koja vam omogućuje dodavanje živih efekata na video, ili mijenjanje vašeg lica s licem nekog drugoga.

Image
JOŠ SE NISTE SNAŠLI? /

Svi pričaju o novim Facebook opcijama. Evo kako ih uključiti

Image
JOŠ SE NISTE SNAŠLI? /

Svi pričaju o novim Facebook opcijama. Evo kako ih uključiti

Mark Zuckerberg je osobno najavio promjenu tako što je objavio vlastiti video sa zamjenjenim licem - animiranom maskom Iron Mana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne, nisam napravio i Iron Man odijelo. Samo koristim aplikaciju Masquerade, koja vam omogućuje stavljanje filtera u stvarnom vremenu na vaš video. A danas sam uzbuđen što mogu podijeliti sa svima vama kako se tim koji stoji iza Masqueradea pridružuje Facebooku", kaže Zuckerberg u svom videu.

Koliko god je Iron Man cool, bilo bi puno zanimljivije da je Zuckerberg zamijenio lice s nekom pravom osobom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Na Facebooku ćemo moći doseći ljude u broju kao nikad prije. Za početak, donijeti ćemo našu tehnologiju korisnicima Facebooka kojih je gotovo 1.6 milijadi. Takvu količinu publike nikada nismo niti zamišljali da bi bila moguća", napisao je na svom blogu izvršni direktor Masqueradea, Eugene Nevgen. Dodao je kako će MSQRD aplikacija ostati i dalje aktivna, a korisnici mogu očekivati da će tim i dalje "dodavati zabavne opcije".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne znamo kada Facebook planira integrirati MSQRD u svoje vlastite aplikacije, ili hoće li se zamjena lica uopće pojaviti na Facebooku, ali ne bi se iznenadili da to bude uskoro.

Kupovina Masquerade tima dogodila se manje od mjesec dana nakon što je Snapchat dodao mogućnost zamjene lica, a filteri za lice te aplikacije već su legendarni. I dok to ludilo zamjene lica više pristaje luckastom Snapchatu nego Facebooku, očito je da ni tim Zuckerberg ne želi ostati iza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo