Iako smatraju da je privatni smještaj preskup, gotovo polovina ispitanika će odabrati smještaj upravo u takvom tipu kapaciteta, 30% njih će ljetovati u vlastitim objektima, dok će samo 13% ljetovati u hotelima. Najveći broj ispitanika, njih 43% na godišnjem će odmoru provesti između 6 do 10 dana.
Ispitanike prilikom traženja turističkog smještaja najviše privlači niska cijena smještaja po danu, no pokazalo se da je za njih više od 4/5 jako važno osigurano parkirno mjesto, budući da njih 80% planira na godišnji odmor vlastitim automobilom. Ispitanicima je važna i terasa u objektu, zatim slijede klimatizacija u smještajnim kapacitetima i pogled na more, a najmanje im je važan televizijski prijamnik. Rezultate istraživanja pogledajte ovdje.
Oglasi koji imaju istaknute navedene prednosti, više se puta pregledavaju, a svakako se savjetuje oglašivačima da svakom oglasu prilože i fotografije budući da su takvi oglasi zanimljiviji osobama koje traže turističke kapacitete.
Iako ne bi previše novaca potrošili na putovanje i smještaj, zanimljiv je podatak kako su ispitanici pokazali da su zainteresirani za dodatnu turističku ponudu koja uključuje rekreaciju – izlete u okolici (40%), biciklizam (20%) i ronjenje (15%). Premda u velikoj većini planiraju samostalno organizirati prehranu, njih više od polovine bilo bi spremno izdvojiti više novaca za domaću hranu lokalnih proizvođača.
U istraživanju je sudjelovalo 180 ispitanika, u najvećem postotku dobi od 18 do 34 godine. Cjelokupnu ponudu turističkih smještaja pogledajte na Oglasniku!