Poslovni profil na Facebooku davno je postao zgodan dodatak vašoj firmi. Danas je ova najjača društvena mreža postala kao identifikacijska iskaznica za ljude, ali i kompanije. Budući da Facebook broji bilijune korisnika, potrebno je naučiti kako otvoriti poslovni Facebook profil.
Prva stvar koju morate učiniti je unijeti sve potrebne informacije o vašem poslovanju i firmi. Potrebno je napraviti Facebook Business Manager koji radite preko svog osobnog profila na linku business.facebook.com. Morat ćete odabrati tip organizacije posla odnosno radi li se o lokalnom biznisu, organizaciji, instituciji itd. Podatke ćete uvijek moći promijeniti.
Poslovna stranica kao i osobni profil mora biti posebna po nečemu. Kako bi se istaknuli dodajte atraktivnu naslovnu fotografiju ili videe. Sliku možete uploadati sa svog računala, ali mnogi se odlučuju za video jer je osobniji i može ispričati kratku priču o vašoj firmi.
Ovo nije kraj u načinu kako otvoriti poslovni Facebook profil. Iznimno je bitno popuniti sve informacije odnosno dodati priču o svom poslu, upisati kontakte itd. Posebno je bitna priča o firmi koja će vas istaknuti među ostalim kompanijama pa se njoj posvetite.
U slučaju da imate poslovni tim i oni će morati dobiti pristup stranici. Uloge koje Facebook nudi su admin, editor, moderator, analyst i advertiser. Uloge morate dodijeliti upravo vi na opciji Page Roles gdje ćete dodati mail adrese osoba.
Sada kad ste naučili kako otvoriti poslovni Facebook bitno je angažirati ljude. Pokušajte biti što ažurniji s objava, objavljivat o inovacijama i novostima unutar firme, dodajte suradnike i fokusirajte se na opcije oglašavanja koje vam Facebook nudi.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!