Volkswagen za narod s plićim džepom
Volkswagen namjerava pokrenuti marku automobila u niskobudžetnom sektoru.
Najveći europski automobilski koncern napokon namjerava početi proizvoditi automobil koji bi u potpunosti odgovarao nazivu ove tvrtke. "Narodni auto" (Volkswagen) bi, kako piše
Prilagođavanje tržištu
Uvođenje
U ovaj segment je posljednjih godina agresivnom reklamom i širokom ponudom u Njemačku uplovio Renault sa svojom Daciom. Iako još prije desetak godina, nakon što je Renault kupio posrnulu rumunjsku marku, nitko nije vjerovao u to da bi se automobili Made in Romania mogli prodavati u Njemačkoj, to se u međuvremenu promijenilo.
Kako piše komentator dnevnika
Skromnija oprema i štednja na luksuzu
Kako nadalje javlja tisak, kupci nove Volkswagenove marke bi se trebali zadovoljiti nešto skromnijom opremom, kao i nešto starijim modelima motora koji, međutim, još uvijek ispunjavaju europske ekološke norme. Kod opreme bi se štedjelo na "luksuzu" poput bočnih airbagova ili klima-uređaja. Predsjednik radničkog vijeća Volkswagena Bernd Osterloh isto tako nije potvrdio ni demantirao napise medija o namjerama uprave VW-a, ali je izrazio potrebu da se Volkswagen uključi i u taj segment automobilskog tržišta.
"Nama je za tržišta u Aziji potreban jedan automobil koji bi se cijenom nalazio ispod najmanjeg modela Up", rekao je Osterloh.
No, očito je da se VW neće usredotočiti samo na zemlje slabije platežne moći nego i na Europu, koja je dosad u tom segmentu bila prepuštena drugima. Dosadašnji pokušaji ulaska na azijska tržišta preko suradnje sa Suzukijem su neslavno propali.
Možda će novom markom VW-u zaista poći za rukom ponuditi automobil za narod.